Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

To je boj! Jílková v Máte slovo řeší adopce dětí homosexuály

V dnešním živém přenosu pořadu Máte slovo s Michaelou Jílkovou budou hosté diskutovat nad horečnatým tématem „Osvojování dětí homosexuály“. Pozvání přijali Viktor Paggio – poslanec strany LIDEM, Jiří Čunek – senátor KDU-ČSL, Jeroným Klimeš – psycholog, Petr Hájek – bývalý poradce prezidenta Václava Klause a další.

Pořad odvysílá ČT1 ve čtvrtek 6. 6. 2013 od 21.00 hod. Poté bude dostupný on-line v Archivu České televize – záznam je dostupný zde.

Česko: Gayové možná budou moct adoptovat děti, ale jen někdy

Stejné povinnosti, žádná práva – takový je dnešní stav v rodinách homosexuálů a lesbiček, které vychovávají děti ve společné domácnosti. Práva má jen biologický rodič nebo ten, kdo si dítě adoptoval za svobodna. Partner, i když se podílí na výchově a povinnostech stejným dílem, žádná práva nemá. A pokud by došlo k úmrtí rodiče, osud dítěte by byl velmi nejasný. Dokonce by mohlo skončit v ústavní péči. 

Skupina zákonodárců z různých stran v současné době připravuje novelu, která by umožnila registrovaným partnerům či partnerkám osvojit si dítě svého protějšku. Proč se tomu někteří politici tak brání? Vždyť by šlo zatím jen o děti, které již v homosexuálních rodinách stejně vyrůstají. A opravdu by to ohrozilo tradiční rodinu nebo dokonce dítě, jak tvrdí někteří odborníci?

Za tip díky Boy94.

Foto, zdroj: Česká televize

Onload

36 názorů ke článku

06. 06. 2013 v 18:36Off-line Hagal  (32/180/90)
Plánuju se na to koukat, vzhledem k přítomnosti Hájka se budu asi plácat do čela. Každopádně v novele nejde ani tak o adopce gay párem, jen trochu více umožňuje obejít zákony a dostat se ke kýženému dítěti v péči.
06. 06. 2013 v 21:29Off-line Forever.together  (27/180/85)
kto pozerá ?
06. 06. 2013 v 21:31Off-line Verbik  (29/183/55)
Ja :D
06. 06. 2013 v 22:07Off-line Boy94  (27/174/65)
Ten Hájek je podle mého názoru docela omezenej :)
06. 06. 2013 v 22:21Off-line Stylosek  (33/180/60)
podle mne je uolne omezenej :)
06. 06. 2013 v 22:32Off-line Beat  (27/183/62)
Tak při sledování tohoto pořadu jsem přišel o 58,8 kilogramů nervů, také jsem se dozvěděl že jsem nemocný, zajímavé mi přišlo,že průměrný gay má za život 100 partnerů, já mám druhého a s tím bych se měl rozejít, jelikož bych měl mít ještě dalších 98 (kdo to má sakra stíhat?!!). Jestli jich budu mít vážně 100 tak se dožiji věku asi 278 a půl let. Vyplynulo to z mých statistik. Nechtějte vědět odkud je mám, protože vám to neřeknu. Děkuji...-_-
Souhlasím - 26   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
06. 06. 2013 v 22:34Off-line Samik  (29/180/77)
pardon ale Petr Hájek je k***t 1. třídy! sorry za sprosté slovo ...
06. 06. 2013 v 22:35Off-line Boy94  (27/174/65)
Výzkumy, výzkumy a zase jen výzkumy :-D já jsem na počtu tři ze sta, sakra, jsem ve skluzu :-D
06. 06. 2013 v 23:37Off-line Viktorr  (27/180/60)
a to jsme "vyspělá země" ..
07. 06. 2013 v 01:02Off-line Jeffreak  (29/-/-)
Česká republika je prostě vidlákov a Hájka s Čunkem do jednoho pytle a spálit, prosím.
07. 06. 2013 v 01:11Off-line Mateso  (30/179/68)
Měl jsem v plánu se na to podívat, ale nějak z toho sešlo. A po tom, co tady čtu, tak si Hájka nemůžu nechat ujít. Musím se na ty jeho kecy napřed připravit ale :-D
07. 06. 2013 v 11:08Off-line Dejmon  (30/170/65)
Vykládá se tam, jak jsou gayové promiskuitní. Další téma příštího dílu zní: Prostitutky a legalizace :D ...
07. 06. 2013 v 11:17Off-line Marv01  (53/176/74)
celková debata byla dle mého názoru bezvýznamná.Jen někteří lide se tam opět projevili před národem jako totální hovada,že pane Hájku? Škoda,že na tyto stránky on nechodí a nemůže si to přečíst.Já bych mu jen přál ,aby třeba jeho dítě ,nebo vnuk byl homosexuál a byl dle jeho názoru tedy NEMOCNÝ,je to možné,že v dnešní době jsou lidé takhle hloupí?A k adopci? No myslím,že není nutné i nijak protlačovat,ale je to to téma o kterém se dá hodně diskutovat a rozebírat,ale v klidu a s rozumnými lidmi a ne s Hájkem.Takže po dlouhé debatě bych také třeba změnil názor.Já totiž se řídím heslem-NIKDY NEŘÍKEJ NIKDY.
07. 06. 2013 v 12:08Off-line Khomanjar  (32/188/90)
Ahoj, prvně bych sám k tomuto tématu chtěl něco napsat... když je malé dítě v homosexuálním svazku, bohužel díky dospělým, kteří nechápou, že homosexuál (gay i lesba) jsou lidé se stejným počtem chromozomů, tělními znaky a NEJSOU nemocní, tato tvrzení přenáší na spoluvrstevníky daného dítěte. Tím vzniká věc, která se může přehoupnout v utlačování, výsměch až šikanu (jooo děti dokáží býti kruté)... sám jsem podobné věci zažil a to jsem byl terčem posměchu jen já... Nevím, zda je pro dítě prospěšné aby si tímo prošlo... ne každý to zvládne... na druhou stranu- pokud by nějaké dítě mělo vyrůstat v ústavní/státní péči, tak raději bych jej viděl v rodině která ho miluje. A je jedno jestli tam je chlap s chlapem nebo ženská se ženskou... Jako myslí si ti ubožávi, že s tím dítětem homosexuálové spí a dělají různé praktiky? Proboha, sice někteří jsou extravagantní, ale nejsme sexuální nymfomani bz špetky citu a rozumu!
A k pořadu paní Jílkové... Moc se o politiku nezajímám, jelikož když jsem před pár lety chtěl darovat krev, tak kolonka- orientace- byla vyplněna jako homosexuál... nikde nebylo v prospektech uvedeno o gayích nic... jen, že jsou rizikovka.. tak projdu celým systémem a na konci před odběrem mi doktorka poví, že gayové nemohou darovat, že jsou rizikový (měla i test vzorku- negativní, krev se uchovává a dl testuje... bohužel jsem neměl vzádnou). A měsíc na to mi poslali navštívenku- já vydeptanej, že v krvi něo je ... výsledek? Zapomněli si mě vyškrtnout ze seznamu dárců... Já teď už darovat nemohu krev. Prý je jí všude málo... Já bych jí i plakal zadar... nechtějí... nemohu
to je to samý jako tihle zaostalci v politice... proč násilník, gambler, nymfoman, narkoman a bůh ví co ještě mohou dělat VŠE A JE JIM VŠE DOVOLENO, ale slušní lidé, kteří prostě opačné pohlaví nemusí nebo právě chtějí strávit zbytek života s osobou stejného pohlaví nemohou ani žít "rovnocenný život" těmto ubohým individuům???
Lidi, probuďte se... homosexualita jako nemoc, byla vyškrtnuta po válce. Že anální sex je náchylnější k přenosu pohlavních chorob- kdo je chce dostat a pak přenášet? Kdo nechce tak má kondomy, stojí přeci pár kaček. A že dokážeme ovlivnit psychický vývoj dítěte... to jako budeme mít GAYBY??? (teplý děťátka- BRUNO)
Nevím kdo je nemocný, pane Hájku...
07. 06. 2013 v 12:31Off-line Ivan.ch  (33/170/70)
no parta hic ty vole. neznalej a nepripravenej Hajek, psycholog snad z jine galaxie a do tretice panbickar Cunek se ,,studii,, nejake ceskomoravske noname asociace. bavil jsem se dobre teda. malem jsem zapomnel na obcana z lidu, ktery patnact minut poklada dve otazky, ktere ale stejne nepolozi, ten byl nejvic :D
07. 06. 2013 v 12:37Off-line Hagal  (32/180/90)
No to byla komedie, tři náboženské konzervy proti Paggiovi listujícím v sešitě výzkumů a gayovi, který nepoložil jediný pádný argument. Jediný kdo do té diskuze trochu přispěl byla paní Burešová - lesbická matka dvou dětí.

Myslím, že o toto téma bude v česku ještě tvrdý boj, každopádně jsem alespoň rád, že můj příspěvek ze sms fóra byl první a opakoval se tam pěkně dlouho, asi jsem tam některým omezencům zavřel ústa. :)
07. 06. 2013 v 14:18Off-line Edd  (29/188/80)
Dokud dítěti neřeknete že slunce je žluté a obloha modrá nezjistí to, ale jakmile mu to řeknete tak si to zapamatuje a bude s tím žít do konce života. To samé nastane pokud dítěti vtloukáte svůj názor ať už náboženský, politický, nebo etický, dítě si ten názor většinou přebere za svůj vlastní. A pokud současní rodiče svým dětem říkají že homosexuálové jsou špatní, vznikají z toho situace, kdy dochází k šikaně jiných dětí kvůli tomu, že jejich rodiče jsou homosexuální. Pokud se naše společnost nedokáže posunout od zažitého ideálu, nikam se nedostane
07. 06. 2013 v 15:38Off-line Mecio  (30/189/72)
Koukl jsem se na prvních 7 minut a už bych toho Hájka nejradši zabil...
07. 06. 2013 v 18:08Off-line Cool.my  (33/187/-)
Jinak ohledně potencionální šikany dítěte homosexuálního páru - ano, popravdě je to jediná skutečná hrozba, které bych se při adopci bál. Nicméně my zde nesmíme pokládat argumentaci této hrozby, ale společnost musí vychovávat své potomky tak, aby nešikanovali své vrstevníky, a je už jedno kvůli čemu. Argumentace stylu "máte zákaz adopce dítěte, páč jste homosexuálové a adoptované dítě by bylo šikanováno" je vrchol všeho pokrytectví a jedná se o diametrálně odlišný přístup, než-li bych očekával v moderní společnosti. Doufám že je v Čechách stále méně takových lidí, jako jsou tito tři zabednění omezenci...
07. 06. 2013 v 18:47Off-line Cool.my  (33/187/-)
Tak sem dva roky ve Španělsku a domů se mi ani moc nechce... Jenom pár připomínek;
1. Nevytahujte na gaye bibli prosím vás! Křesťanů je v Čechách asi stejná menšina jako gayů (o čemž svědčí i volební preference křesťanských demokratů) a na té dvoutisícileté "kultuře" postavené na vraždách, krveprolití, kupčení majetku, nemluvě o sexuálních aférách katolických duchovních, bych další generaci naší společnosti stavět nechtěl. Navíc bible sama o sobě měla za těch 2000 let tolik výkladů, že si jí každý může vyložit podle svého.
2. Dále k té promiskuitě - leč promiskuitní nýbrž normálně smýšlející jedinec asi nebude usilovat o adopci dítěte. Do toho bych sexuální orientaci netahal.
3. Opět projev "čecháčkovství" našich vážených politiků: Na západě všechno dělaj špatně, my to děláme líp.
4. K situaci ve Francii: Několik miliónů demonstrujících (homofobů) oproti 65 milionům obyvatel žijících na onom území opravdu není většina. Doufám, že všichni demonstrující nebyli na stejném místě, páč by se asi ušlapali :D
5. Když pominu jeho názory, na které má právo tak jako každý z nás, s těmito znalostmi a nepodloženou argumentací intelektuálně směřující na první stupeň ZŠ vystupovat v televizi, být panem Klimešem, odevzdám titul, jdu do předčasného důchodu a hledám si trasy v městské kanalizaci, aby mě nikdo neviděl, až si pudu do Penny pro těch pár rohlíků...
6. Ten gay tam byl proč?
7. Naprosto vážně a upřímně děkuju za účast tomu dětskému psychologovi a tý mamince, co se se svou přítelkyní stará o dvě děcka. Relativně objektivní argumentace na úrovni.
8. Ty 2% vyhrabali kde?
07. 06. 2013 v 20:50Off-line Khomanjar  (32/188/90)
cool.my - jsem rád za Tvé shrnutí... až nyní jsem dokoukal tento pořad... předtím jsem reagoval pouze na informace zde v komentech... Pán "gay"... nebyla to vhodná volba... ani se nevyjádřil :D (Bůh je láska... květinové děti jsou malinko pasé) ale všechny tři pány bych nejraději označil za tribunál komise čarodějných procesů, kteří ví, že tortura všem rozváže jazyk a je jedno ,jestli se čarodějnictvím zabývají.. ti na druhé straně jsou přeci NENORMÁLNÍ... děkuji za krásnou ukázku NAŠICH ZASTUPIELŮ KČESŤANSKÉHO SVĚTA http://cs.wikipedia.org/…_country.png (čr je barvičkou 20-29% ... mno nevím)
07. 06. 2013 v 23:02Off-line ThomPrag  (45/180/76)
Pozvat do TV jednoho z největších dementů (citově neutrální slovo) v tomhle státě je pro mě jasný vzkaz, že se na to dívat nemám. Škoda, protože bych nějaký pořad na toto téma uvítal. Ale s lidmi, kteří mají v hlavě mozek a ne slámu.
07. 06. 2013 v 23:10Off-line Ivan.ch  (33/170/70)
tak hajek tam byl podle me pozvan jedine kvuli sledovanosti, jinak si neumim vysvetlit, proc by zvali nejakou byvalou rozkurovacku z hradu k debate o adopcich homosexualy
07. 06. 2013 v 23:34Off-line Forever.together  (27/180/85)
hajek je komunisticka krestanska homofobna k***a
07. 06. 2013 v 23:37Off-line Mely18  (29/169/-)
Akurát sem nasranej :-)
08. 06. 2013 v 12:59Off-line Chuckym3  (41/174/75)
Vzhledem k politické situaci, která panuje v naší republice mám obavu, abych se po shlédnutí nepozvracel z toho, jaká společnost vůbec vládne tomuto státu.
08. 06. 2013 v 16:34Off-line Bennett  (36/184/95)
Na Hájkovi je vidět, že církev je organizované vymývání mozků.
Mile mě překvapil Paggio, přestože je z LIDEM, tak tam mluvil velmi rozumně.
08. 06. 2013 v 17:45Off-line Do.oken  (34/176/70)
Debata, která byla na úplně jiný téma, než bylo avizováno :) Každopádně mi bylo smutno z informace, že 75% homosexuálů za život vystřídá víc než 100 sexuálních partnerů,čemuž věřím...Smutný, smutný...
10. 06. 2013 v 18:59Off-line Stanley_D  (29/176/62)
Nemám k tomu co dodat. Přečetl jsem si několik vašich komentářů a naprosto s vámi souhlasím. Nasmál jsem se ale při tom hodně, bohužél až potom mi došlo, že to k smíchu vlastně vůbec neni. Právě naopak.
14. 06. 2013 v 19:38Off-line Boy94  (27/174/65)
Aktualizace: Vláda po středeční půlnoci na svém jednání nepodpořila novelu, podle níž by si registrovaní partneři mohli navzájem osvojit své biologické potomky.
11. 07. 2013 v 21:54Off-line Tukan6991  (27/-/-)
No, mně už nevyhovuje samotnej formát tohohle pořadu, kde se afektovaná Jílková snaží, aby splnila časový rámec programu, "řídit" celou "diskusi". Ale když přihlédnu k samotným aktérům, tak lze říct, že k tématu mluvila, a podotýkám že slušně a neútočně, pouze ta lesba, jméno si bohužel už nevybavím. Čunek o tom všem ví pěkný prd, Hájek je zástupce staré generace, takže ten o tom neví už vůbec nic, Paggio se tam všem akorát tak vysmál do ksichtu, Laně se hrozně bál, že ho všichni ponižujou a Klimeš by se svou agresivní povahou vůbec psychologa dělat neměl. Nejhorší na tom bylo, že se celý pořad točil jen kolem klasické adopce, a k tématu se mluvilo asi jen pět minut. A souhlasím vlastně snad jen s tím dětským psychologem v publiku (rodiče musejí býti milující a chránit dítě, nezáleží na pohlaví) a s tou lesbou. Byl to prostě děs, lidská blbost a omezenost v přímém přenosu... :/
06. 06. 2014 v 22:29Off-line Aovlk  (29/197/79)
Toš kurňa, už jen ten první telefonát, ten chlápek totální d***l, pač jen d***l může prohlásit, že když jsou dva rodičové homosexuální, automaticky vychovávají homosexuální dítě. Oki, takže heterosexuální rodiče vychovávají čistě hetero děti?
F**k logic
07. 06. 2014 v 20:04Off-line Addam  (27/-/-)
Nechápu proč někteří lidé řeší to, jestli je to normální, nebo není. "Pokud člověka dělá něco šťastným a neubližuje tím ostatním" tak ano.. je to normální!
16. 09. 2015 v 22:21Off-line Misacek1003  (24/176/-)
JILKOVA je moje mamka a ja sem ostry jako mamka
02. 01. 2017 v 05:13Off-line Powlusik  (37/179/69)
Já teda nevím, co máte proti panu Hájkovi!! Vždyť jeho slova krásně vyjadřují onen strach (homofobii), že se vlastně stává nebo už se stal člověkem téměř homosexuálním!!
Pamatujte!: Vždy ten, kdo nejvíc brojí proti gayům jakkoliv a kdekoliv, tak produkuje sexuální zlo kolem sebe, aby snad proboha nevyšlo najevo, že je už vlastně taky gay!
Neznám žádného SKUTEČNÉHO heterosexuála, kterému by vadili homosexuálové!!!!!
Možná se tomu jen zasmějí, ale žádné zlo vůči druhým nepodnikají.

Naopak lze mnohem častěji potkat kluky, mladíky i chlapy, u kterých je značně vidět, jak se ze své homosexuality chtějí vyvléct k heterosexualitě. Na což mají ovšem právo. Jen u toho vyvádějí a vytvářejí takový protigayovský humbuk, že to až pro ně působí kontraproduktivně...!

A pan doktor Hájek: 72% homosexuality a ztěží 28% heterosexuality.! To je jasný jak facka! :-)))
09. 03. 2021 v 16:20Off-line Mikaela  (49/176/60)
I na dinosaury dojde stačí se jen opat kolikže mu je let a proč starší generace tak i dopadají když i v dnešní kapacita senioru netsačí.To dítě by mohlo skončit adopci druhého partnera pokud on sám oto požáda jinak by mělo jít do náhradní péče blízké rodiny biologických rodičů ale na to se tu nepamatuje i u obyčejných rodin hold porozvodová politka je tu tak zkorumpovana a jak známo i v novém konceptu pro svazek stejných páru více méně hraje prim ale jak vidět čechůn´om dost smrdí
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload

Podívej se na další – Máte slovo:

Podívej se na další – Gay manželství a registrované partnerství:

Podívej se na další – Adopce dětí homosexuály:

Podívej se na další – KDU-ČSL:

Podívej se na další – Politika:

Mohlo by tě zajímat:

Nejnovější články:

OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload