Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Piráti chtějí v parlamentu prosadit plnohodnotné gay sňatky

Pirátská strana už před volbami deklarovala, že souhlasí s plnohodnotnými sňatky gayů i adopcí dětí homosexuálními páry. Po jejich úspěšném zvolení do dolní komory parlamentu a získání 22 mandátů nyní přechází ze slov na činy.

Lydie Bartošová se už například sešla se zástupci Koalice za manželství, která sdružuje lidskoprávní organizace Amnesty International, Logos Česká republika, Mezipatra, Prague Pride a PROUD

Piráti na první lednový víkend v Brně chystají zasedání celostátního fóra, kde se možná objeví také zástupci Koalice za manželství včetně Czeslawa Walka. „Cílem je spojit se s lidmi, které téma zajímá a vezmou si jej za své,“ napsala do evidence lobbistických kontaktů Lydie Bartošová, členka republikového výboru a manželka pirátského předsedy Ivana Bartoše.

Aktivní je také Adam Komenda, který letos na sjezdu KDU-ČSL navrhl, aby strana byla tolerantnější vůči homosexuálům. Neuspěl, přešel proto k Pirátům.

Na začátku října inicioval schůzku s organizací PROUD, které se měl zúčastnit i poslanec Mikuláš Peksa – ten se ale nakonec musel ze schůzky omluvit kvůli jednání s ANO. Adam Komenda se ale schůzky zůčastnil. „Posléze jsem podal report Mikulášovi,“ zmiňuje.

Moc bych si přál, aby tento zákon byl schválen,“ uvádí Adam Komenda, člen krajského sdružení Ústeckého kraje a asistent Mikuláše Peksy.

Nová česká kampaň chce uzákonit gay svatby: Manželství pro všechny, je to fér?

Jsme fér: Chceme manželství pro gaye. Sbíráme 50 000 podpisů, do 1. máje!

5 důvodů, proč se registrované partnerství nerovná manželství

Mladý Martin Kubeš se zastal gayů: „Není důvod, proč by se na základě sexuální orientace měly dělat rozdíly“

Sněmovna má 82 férových poslanců! Češi jsou z hlediska homosexuálních sňatků na dobré cestě

Volby 2017: Známe nové férové poslance a poslankyně. Kteří z nich podpoří práva gayů?

Titulní foto: pirati, Flickr, Creative Commons

Onload

25 názorů ke článku

16. 12. 2017 v 13:07Off-line Densiel  (26/171/66)
Pokud vím tak i ANO nemá žádné velké výhrady k homosexuálním sňatkům. Ať je to tak či onak. Tenhle zákon neprojde to je snad všem lidem jasné. Alespoň ne v příštích 5ti-10ti letech.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 14  Nahlásit
16. 12. 2017 v 17:41Off-line Fermin  (30/176/63)
Densiel - Stačí, abychom si na svou stranu získali i ANO, a máme dostatečný počet hlasů k tomu, abychom přehlasovali i prezidentské veto. Andrej Babiš zatím tvrdí, že je jednoznačně "pro" manželství, a že byl dokonce loni na klučičí svatbě.
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
16. 12. 2017 v 18:07Off-line Lukino_Luk  (36/180/75)
Babiš má u Zemana dluh, protože Zeman nad ním drží ochranou ruku. A když Zeman řekne "Andreji, žádní buzeranti tu manželství uzavírat nebudou" Tak Andrej poslechne. :-P
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
16. 12. 2017 v 18:35Off-line Richard33  (45/-/-)
Lukino_Luk: Pokud Zeman nedá volbu v prvním kole (což nedá, pokud se nic zvláštního nestane), tak v druhým to prohraje a může si pak z vysočiny říkat, co bude chtít :-)
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
16. 12. 2017 v 18:52Off-line Fermin  (30/176/63)
Lukino-Luk - Zeman proti homo nic nemá, respektive si nad námi myje ruce. Jako premiér byl ale na naší straně, když se prosazovalo registrované partnerství. ;) A pokud bude nějaký takový zákon z dílny Babiše, tak ho s radostí podpoří. A myslím si, že i Drahoš si nad takovým zákonem umyje ruce, ať říká, co říká. Veto bych čekal tak spíš od Topolánka.
16. 12. 2017 v 21:13Off-line Titan24  (100/168/56)
Lukino: A přitom má Zeman jednu buznu přímo ve svým týmu :D Dělá mu mluvčího :D
17. 12. 2017 v 01:51Off-line ShiroReloded  (31/178/85)
Proboha, takže za práva gayů se ve sněmovně pere nakonec nějakej dredatej vyhul-anarchysta s podporou ekonomickýho migranta z východu, bejvalýho StBáka a největšího českýho olygarchy v jedný osobě. Pojďme radši všichni na Prague PRIDE, větší ostuda než tohle už to bejt nemůže.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
17. 12. 2017 v 02:27Off-line Thekraken  (20/-/-)
Kdo je Ondřej Bartoš, prosím pěkně ? :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 12. 2017 v 03:48Off-line Petronela  (47/-/-)
Ahoj, mrzi me, ze lidem, kteri bojuji za to, abyste meli stejnou pravni ochranu jako heterosexualni pary, nadavate do vyhulenych anarchistu.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
17. 12. 2017 v 13:12Off-line Misanek007  (25/-/-)
Bartos je roztomile osklivy
17. 12. 2017 v 13:44Off-line Richard33  (45/-/-)
shiroReloded: nesuď podle vzhledu jo? Ohledně Babiše, co se zvolilo, to tam je. Mimochdem, byl jsi volit?
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
17. 12. 2017 v 17:41Off-line Mychajlo90  (34/185/80)
"Stačí, abychom si na svou stranu získali i ANO, a máme dostatečný počet hlasů k tomu, abychom přehlasovali i prezidentské veto."

U tohohle se bude hledat většina napříč sněmovnou bez ohledu na stranickou příslušnost. Určitě se dá očekávat podpora minimálně od části ČSSD, TOP 09 a možná i KSČM nebo ODS.
17. 12. 2017 v 19:40Off-line Fermin  (30/176/63)
Machyjlo90 - Ovšem, že se bude hledat většina. Čím víc hlasů máš v rezervě, tím lépe. Nezapomínej taky na zákulisní dohody a podrazy, což není v politice nic neobvyklého. A u KSČM, ČSSD, TOP 09 a možná i ODS se podpora najde. U SPD a KDU-ČSL ne, i když lidovecký poslanec Výborný by nic neměl proti přiosvojení.
17. 12. 2017 v 22:37Off-line Mychajlo90  (34/185/80)
Tohle je typické téma, u kterého půjde stranická příslušnost stranou a jednotlivé strany nechají poslance hlasovat podle uvážení. I proto tady žádné zákulisní dohody nebudou hrát roli. V zásadě nulová podpora se dá očekávat od SPD a KDU-ČSL. Ve zbytku stran se najdou poslanci, kteří by návrh podpořili (z ostatních stran v tomhle nejméně věřím ODS) viz http://www.jsmefer.cz/…ove_snemovne respektive http://www.jsmefer.cz/snemovna
17. 12. 2017 v 23:14Off-line ThomPrag  (46/180/76)
Nemyslím si, že je to teď průchodné. Jak říkal ten americkej právník - je potřeba o tom mluvit, přesvědčovat lidi, aby k tomu byla větší podpora hlavně mezi lidma. A to mi nějak chybí. Jestli si někdo myslí, že tomu pomůže každoroční průvod exhibionistů, tak to asi ne.
17. 12. 2017 v 23:54Off-line ShiroReloded  (31/178/85)
Richard33: volit jsem mimochodem byl, pokud jde o posuzování lidí podle vzhledu, to jak vypadáme něco vypovídá o tom, jak uvažujeme, do jakého sociálního/názorového/lifestyle proudu se zařazujeme. Z toho tedy jasně plyne, že posuzování lidí podle vzhledu má své opodstatnění.
18. 12. 2017 v 01:02Off-line Mychajlo90  (34/185/80)
"Nemyslím si, že je to teď průchodné. Jak říkal ten americkej právník - je potřeba o tom mluvit, přesvědčovat lidi, aby k tomu byla větší podpora hlavně mezi lidma."

Podpora už dnes je přes 50 % viz https://cvvm.soc.cas.cz/…ov170608.pdf
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
18. 12. 2017 v 01:42Off-line Fermin  (30/176/63)
ThomPrag - Průchodné to je a podpora tady pro to u nás je. Navíc toto téma bylo lidem tak nějak vždycky ukradené, takže největší problém byl v tom, jak přesvědčit politiky. Ale jak říkám, aby to prošlo, tak bohatě stačí podpora ANO+Pirátů, zbytek ještě doplní další strany.
18. 12. 2017 v 01:45Off-line Fermin  (30/176/63)
Mychajlo90 - Dovolím si nesouhlasit. Sám osobně jsem mluvil s aktivisty, co prosazovali registrované partnerství za minulé Sněmovny, a můžu Ti garantovat, že tam k podrazům a zákulisním dohodám docházelo, až běda. Je ale pravda, že tehdy byla jiná doba. Radši ani nechtěj vědět, za jakých podmínek a politických machinací se přehlasovávalo veto našeho miláčka Kikiny. Mimochodem stačil jeden Kikina na to, aby v tomto směru totálně poznamenal ODS.
18. 12. 2017 v 16:57Off-line Mychajlo90  (34/185/80)
U registrovaného partnerství tomu věřím, ale to bylo před 11 lety. Od té doby se i postoje veřejnosti, ale třeba také mezinárodní situace dost dramaticky změnily (v roce 2006 fungovaly homosexuální manželství jen v 5 zemích na světě, dnes už je to prakticky v celé západní Evropě).
20. 12. 2017 v 20:28Off-line DJs.Zbynek  (39/175/70)
a hlavně Bartoš chce legalizovat Drohy Joko třeba Heroin dement fetacky
03. 01. 2020 v 17:11Off-line Kkarel  (57/178/62)
Kdo by pirátům něco věřil? Jedině blázen by jim věřil. Je strana bonzaci.
07. 04. 2021 v 11:05Off-line Mikaela  (49/176/60)
před volební taktika ale mají ted´ náskok co se týče prefencích no jestli zestaví vládu to se uvidí
22. 05. 2021 v 16:13Off-line Mr.Hood  (41/183/107)
Volit piráty považuji za bláznoství nejvyššího kalibru. Je to strana, která sází na mladou a nezkušenou generaci. Pakliže vým jde o svobodu A OPRAVDU BEZPROBLÉMOVÝ ŽIVOT GAY KOMUNITY, pak nevolte tak trošku "vygumovaného Bárta", kterého napadlo (v době jeho rauše) dotlačit sem muslimské bankdy bez sebemenšáho výběru. Proč? Víte, co muslimské země dělají gayům? Že je v nich přirozeně normální házet je ze střech a podobně?
Se profackujte a přestaňte věřit tomu vyhulenci. Už jenom fakt, že spolupracuje s koalicí, která ho "možná usměrní" (dokud se nedostane k moci) je toho docela podstatným důvodem.
Vlastenectví znamená milovat vlast. Pirátí znamenají rozvrátit vlast. Až se dostanou k moci, dorazí sem hordy muslimů a někdo z vás skrz svou orientaci chcípne, ... pak teprvepochopíte, co za svobodu jsme zde opravdu měli.
21. 02. 2022 v 17:32Off-line PesFilipes  (103/183/71)
Ja ho potkal na benzice. Mel by asi jit na nejaky detox ;) a nebo nejlip sazet stromky.
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Webové stránky NaKluky.cz pro Vás tvoříme s láskou © 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload