Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Jak poznat, že vás přítel podvádí? 4 příčiny vzniku nevěry

Když vás kluk podvádí, pravděpodobně mu v aktuálním vztahu něco chybí. Možná jen morální podpora, vzrušení či něco víc. Jaké jsou hlavní důvody nevěry? A víte, jak poznat, že vás přítel podvádí?

4 důvody a příčiny vzniku nevěry

  1. Morální podpora – Když partner nedokáže morálně podpořit svůj protějšek a ten se potřebuje vypovídat. Většinou hledá útěchu u přátel, kam často chodí, nebo si najde sport a zálibu, kterou vykonává. Jedná se předmětně o témata, která mají být probrána ve vztahu a ne mimo něj.
  2. Jednorázovka – Může být buď plánovaná, nebo úlet. Pokud je plánová, tak je to horší než úlet. Ten se čas od času stává. Jsme stále „jen zvířata“ a lidé se jen snaží si krotit sexuální pudy. Pokud toho nevěrník lituje a je schopen říct svědomitě, že už to neudělá, podvedému zbývají jen dvě možnosti. Buď to přijmout, překousnout a jít dál, nebo ukončit vztah.
  3. Dlouhodobější dobrodružství – Většinou si nevěrník potřebuje vybít své touhy po romantice, dobývání někoho druhého a vášnivost. Tyto potřeby časem odezní a vztah se vrátí do normálních kolejí.
  4. Druhý vztah – Nejhorší možnost nevěry. Mezi nevěrníkem a milencem vznikne hluboký citový vztah, který může přetrvávat i přes delší oddělení a separaci.

Jak poznat nevěru?

Existují určité způsoby, jak poznat nevěru.

Nejčastější jsou změny v chování a péči o sebe:

  • Délka sprchování
  • Způsob holení
  • Časté noční hrátky s telefonem
  • Vrhání se po telefonu kdykoliv zazvoní
  • Zasněné pohledy
  • Výrazné emoční projevy při příchodu sms nebo emailu. 

Časté bývají změny v sexuálním životě. Zvýšení nebo snížení sexuální aktivity, změny ve způsobu milování, různé jiné touhy a pozůstatky z milování (škrábance atd.).

Na nevěru není nikdo připraven 

I přes možné domněnky, že vás partner podvádí, budete v šoku. Bude to bolet a budete jednat hystericky nebo v záplavě emocí

Ale přitom ne každá sms a e-mail je důsledkem nevěry. Nechte partnera, ať se obhájí, však se může jednat i o hloupý žertík kamarádů nebo kolegů z práce.

Uklouznout může každý

Je dobré nevěru alespoň jednou přejít a odpustit. Uklouznout může každý. Jde o to, zda partner toho lituje a mrzí ho to.

A co vy? Dovolíte partnerovi mít milence? Jak byste nevěru odpouštěli?

Nevěra, žárlivost a život ve lži? 3 případy, kdy to není nevěra

Foto: straightpimpin, Flickr, Creative Commons

Autor článku je trenérem ve fitness, tančí, cvičí zumbu a pečuje o svůj vzhled. Více se o něm můžete dozvědět v rozhovoru.
Onload

39 názorů ke článku

02. 09. 2012 v 13:01Off-line Power  (23/180/65)
b.monster no ty jistě nejsi zvíře protože nejíš, nevylučuješ ani jiný špinavý věci neděláš.
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
02. 09. 2012 v 14:46Off-line FuFIXiiL  (27/-/-)
Odpouštění nevěry je jen naivita. :)
Souhlasím - 52   •  Nesouhlasím - 11  Nahlásit
02. 09. 2012 v 23:01Off-line S.E.Charley  (34/167/56)
Nevěra není nic zvířecího, ale naopak naprosto normální chlapská vlastnost. Teda aspoň těch, co v sobě pořád ještě mají něco z lovců=) A můžete se čertit jak chcete, ale zakázat nevěru je jako uzákonit zdraví...to je taky pitomost
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 30  Nahlásit
02. 09. 2012 v 23:08Off-line FuFIXiiL  (27/-/-)
Aha, takže podle Vás mám jít do vztahu s tím že mi přítel bude říkat ,,miluju tě" a cestou k sobě domů to řekne dalším třem klukům?
Souhlasím - 39   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
02. 09. 2012 v 23:21Off-line S.E.Charley  (34/167/56)
Ale to není vůbec o tom, jestli je gay, bi nebo hetero... na orientaci v tomhle nezáleží...a taky tady nechci říkat, že nevěra je něco normálního a jasně, že ji taky ve vztahu tomu druhýmu netoleruju, ale věta"Pokud toho nevěrník lituje a je schopen říct svědomitě, že už to neudělá,..." mě prostě rozesměje...asi nemám rád moralizující články
Souhlasím - 9   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
03. 09. 2012 v 00:20Off-line Amor_Christien  (29/174/54)
mě se ten článek zdá docela divnej teda.. jsem nevěru poznal, když na mě kluk začal být hnusnej.. všechno mu bylo jedno, a neměl chut do sexu. .. a ne podle délky sprchování nebo holení.. Já bych třeba nevěru odpustil .. ale já jsem zoufalej, když už někoho mam a miluju ho , tak o něj nechci jen tak přijít, že !
Souhlasím - 40   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
03. 09. 2012 v 09:19Off-line Miroslav123456789  (36/172/63)
myslím že nevěra je lidská neznám ani jednoho člověka a to nemluvím jen o nás gay ale i hetero. každý podvede a ne jen jednou jde přeci o sexuální chtíč nikoho nebere stereotyp nebo stejné tělo dřív nebo později na stejné maso nemá člověk chuť a nechutná mu. Každý projde láskou a blahem ve stahu ale později to odumírá u už jen jste na sebe zvyklí a máte se jen rádi
A chybí vám znova pro něco žít a znova ten pocit se seznamovat i když máte rádi pořád toho svého a je vám fajn stejně chybí každému to rande a seznamování to nikdo nemůže popřít! Pokud někdo tvrdí že je spokojen to co má doma mluví pravdu ale ne tak docela protože stejně ty myšlenky má i když si to nepřizná a navíc v stah je krátky pokud je někdo spokojen tak až vydrží 10 až 15 let tak mě o tom někdo snad přesvědčit:-)) Prostě nevěra dokáže nasrat ale také si pak uvědomí jak ho stále moc miluje kolikrát ten v stah prohloubí !
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 21  Nahlásit
03. 09. 2012 v 13:25Off-line Peeta  (31/181/-)
Nevěra se sice odpustit dá ale to neznamená že to nezmění důvěru a ostatně celý vztah už bude o něčem jiném...já osobně nevím jeslti bych byl schopný ji odpustit...každopádně by to hodně zabolelo a ta důvěra prostě zmizí...
Souhlasím - 13   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
04. 09. 2012 v 21:59Off-line Alexiiik  (34/-/-)
I lidský tvor je zvíře i když chodíme jen po dvou a máme rozum
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 3  Nahlásit
06. 09. 2012 v 14:36Off-line Miroslav123456789  (36/172/63)
b.monster: já ti věřím ale asi si si přečetl špatně celou správu je ti teprve 20 a sex a nebo vztah máš jen krátkou dobu! Psal jsem ad někdo vydrží aspoň 10 nebo 150 let žít jednou a tou osobou a mít jen sní sex tak pak člověk pak přemýšlí že stereotyp ho nebaví.
06. 09. 2012 v 14:38Off-line Miroslav123456789  (36/172/63)
Alexiiik: to je pravda i my jsme zvířata rveme se jak zvěř jíme jako oni i rukama a bráníme svou rodinu jako oni svou smečku tak i vnímáme jako oni a milujeme jako oni s tím souhlasím !!!:-D
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
08. 09. 2012 v 12:42Off-line Miroslav123456789  (36/172/63)
já netvrdil že tě znám!
24. 09. 2012 v 23:42Off-line Salkim  (43/182/70)
A) Buď to přijmout, překousnout a jít dál, B)nebo ukončit vztah.

B je správně
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
24. 09. 2012 v 23:43Off-line Salkim  (43/182/70)
kdo to udela jednou , na 99.999 % to udela znovu... zivotni zkusenost, taky jsem byl c***k co to odpustil poprve, podruhe a potreti uz ne...
24. 09. 2012 v 23:44Off-line Salkim  (43/182/70)
myslím že nevěra je lidská neznám ani jednoho člověka a to nemluvím jen o nás gay ale i hetero. každý podvede a ne jen jednou jde přeci o sexuální chtíč nikoho nebere stereotyp nebo stejné tělo dřív nebo později na stejné maso nemá člověk chuť a nechutná mu. --- a prave tehle vydrzi neokusit jinde se rika :vernost ale to tobe asi nic nerika....
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
23. 11. 2012 v 14:36Off-line FlamingSpaz  (27/180/75)
"jsme jen zvířata".... taková průhledná výmluva
Souhlasím - 11   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
29. 03. 2013 v 19:05Off-line DarkTony  (30/182/68)
vztah je založen na důvěře a jak ta nevěrou zmizí tak se těžko získává zpět...
02. 04. 2013 v 15:59Off-line Kubin  (28/174/-)
Sice se říká: ''kdo zahne jednou zahne znovu'', ale druhou šanci si zaslouží každý, potom je to jen mrhání drahým časem, to není láska, to už je jen z ubohosti, a nebo lítosti...
můj názor
07. 04. 2013 v 08:38Off-line Lotus94  (29/169/54)
Jsem toho názoru že udělá to jednou uděláte po druhé a takhle se to bude stupnovat, když mu dám ještě šanci tak z případů co jsem zjistil tak stejnak se dá druhá šance chvíli bude klid a pak to bude nanovo, a pokud mi partner slýbý že mně nepodvede tak by si mněl být toho vědom a prostě svoje touhy ukočírovat, a důvěra? :-) se smíchem můžu říct že nikdo svému partnerovy nedůvěřuje na 100% vždy je tam procento pochybení a nedůvěry... takže můj názor? udělá to jednou a je konec pak už mu nemůžu věřit že by to znova neudělal.
20. 04. 2013 v 12:39Off-line Tondapraha  (70/-/-)
S nevěrou se musí opatrně.Je ve vztahu nebezpečná.Ano,odpouštět se má ale ráa na duši,zustane.
27. 04. 2013 v 20:07Off-line Jarek87  (36/173/70)
Je to lidsky, neni to vzdycky - nevera patri k zivotu a neni od veci si sem tam vyhodit z kopytka... Parkrat jsem ujel. Hrdej na to nejsem, ale stalo se. Borec je lovec, vzdy to tak bylo je a bude - kdyz jste s nekym delsi dobu, tak pocatecni vzruseni je pryc, neni co noveho zkoumat, tak co delat? Opustit partnera, ktereho mam rad a uzit si? Nesmysl... Ja uz jsem se na to vykaslal poridil si psa a snazim se porad neco delat, aby me nenapadali toulave myslenky a funguje to :)
08. 05. 2013 v 08:29Off-line Do.oken  (34/176/70)
Před pár dny jsme ukončili vztah, kde skrze celých šest let bývalý podváděl a já trpěl a omlouval ho. Někdo holt umí sex od lásky oddělit, já ne. Takže po týhle zkušenosti, jestli ještě budu někoho mít, tak bohužel radikálně: jednou a konec. Jinak se to nedá...
26. 05. 2013 v 02:39Off-line Unique_one  (51/172/55)
To je až príliš diskutabilné
03. 06. 2013 v 22:35Off-line Drak.17  (30/181/72)
Jestli tohle čte můj přítel, tak tohle pro tebe v žádnym případě neplatí - "Je dobré nevěru alespoň jednou přejít a odpustit. Uklouznout může každý. Jde o to, zda partner toho lituje a mrzí ho to." :D :D Né že budeš strkat pazoury kam nemáš :D
03. 06. 2013 v 22:49Off-line Fun_boy  (29/170/70)
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
20. 06. 2013 v 14:28Off-line Betonica  (39/191/93)
"...Ten se čas od času stává. Jsme stále „jen zvířata“ a lidé se jen snaží si krotit sexuální pudy."

Chce mi tady nekdo tvrdit, ze jsme zvirata, ktera kroti sve pudy tak, ze s*****i kdy se jim zachce?

Pane boze! To je stejne, jako bychom tvrdili, ze masovy vrah taky vlastne za nic nemuze, neb si jen krotil sve pudy, stejne jako zvirata!

Mily pane autore, nepiste o vecech, o kterych nic nevite! Clovek se od zvirat mnoho nelisi, to je pravda. Presto ale jiste speciality druhu homo sapiens existuji, mezi nez patri i vule. Cili neni pravda, ze nevera ve forme "uletu" je v poradku, neb je to pudova vec. Naopak. Nevera, v jakekoli forme, neni v poradku, neb neni zvladnuta vuli. A jakakoli jina interpretace vede k pokriveni celeho institutu vernosti a naslednym vaznym vztahovym problemum!
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
20. 08. 2013 v 19:13Off-line Majkls97  (23/184/-)
Ani to nemusím číst, když žádného nemám:D
30. 08. 2013 v 00:35Off-line Andrej33  (44/180/79)
....Prošel jsem všechno, záchody, předsálí, šatnu i pódium. Ptal jsem se vyhazovače, jestli ho neviděl, ale ten nevěděl. Až šatnářka která stála kousek od nás si vzpomněla, že podobného kluka viděla odcházet ještě s jedním klukem a že byli v pohodě. No oni snad jo, ale já nebyl, vyběhl jsem před diskotéku a začal obcházet auta. Skoro v každém druhém se hýbal pár, provozující sex. Prošel jsem to skoro celý, rozhlížel jsem se pořád kolem sebe a v tom jsem si všimnul bílého zadku, svítícího do tmy u starého hřbitova.
Zaostřil jsem a věřte nebo nevěřte, ten zadek jsem znal. Byl to ten nejhezčí zadek, který jsem kdy viděl a držel v ruce. Byl to Bekyho zadek! K***a! Schoval jsem se za kmen stromu a divoce jsem dýchal. Šok, strach , vztek. „Sakra, co mám dělat?“ vykoukl jsem a viděl jsem tmavovlasého kluka, jak si užívá s tím mým. Sehnul jsem se a vzal do ruky větev. Nenechám to tak , ten zadek je můj. Nadechl jsem se a vystoupil ze stínu stromu, snad lípy nebo javoru , nevím. Udělal jsem pár kroků a zařval pevným hlasem:“Hele, kouříš mýho kluka!“
Tmavovlasej se postavil , asi už ho od klečení bolela kolena. Lukan se otočil a začal se oblékat.
„ Ty nevíš , kam patří tvoje p**o, že ho strkáš do místního odpadu?“
„ Miláčku, tak to není“, začal koktat.
„ A jak to je? Chceš mi nakecat, že mám vidiny?“
Byl zticha. Tmavovlasej čuměl utřel si pusu do rukávu.
„ Co je?“ , křikl jsem a napřáhl ruku s větví. Cukl s sebou a dal ruce před sebe a začal couvat.
„ Jo, jo, klídek, už se balím“.
„ No táhni , šmejde!“
Když odešel, sedl jsem si na obrubník chodníku, odhodil větev a nechal Bekyho za zády. Ticho! Jen vzdálené houkání sanitky, nesoucí se čtvrtí, protínalo tíživé ticho.Trapnost a ubohost toho kluka u hřbitovní zdi byla tak hustá, že byla cítit na metry daleko. Složil jsem hlavu do dlaní a jen jsem čuměl do tmy, v hlavě prázdno. Nebylo tam nic, jen vztek, no ani nevím, bylo to divný, vlastně jsem si jistý, že jsem necítil nic. Po chvilce se ozvaly jeho kroky, šouravým pohybem se blížily ke mně a já čekal omluvy , lítost a objetí. Tak jsem byl naivní. Kroky se mi náhle vyhnuly a odkráčely bůh ví kam. On se ztratil ve tmě a já znovu potlačil slzy. Ještě chvilku jsem tam tak seděl, než mě napadlo, rozeběhnout se za ním do tmy, ale už jsem ho nikde nenašel. Zmizel, jako pára nad hrncem a já jako blázen volal do tmy jeho jméno. Nic. Bylo to tak zoufalý, že jestli mě slyšel a neozval se, nemohl mě nikdy milovat, nebo aspoň mě v té chvíli milovat přestal.........
30. 08. 2013 v 21:15Off-line Tondapraha  (70/-/-)
Betonica=Naprostý souhlas!!!
03. 09. 2013 v 12:18Off-line Dork-ly  (34/194/75)
tohle je legrace nebo to autor článku myslí opravdu vážně? :D
prosím...že je to legrace?
03. 09. 2013 v 13:15Off-line Tondapraha  (70/-/-)
Jsem ve věku,kdy mám něco za sebou.S prvním klukem jsem byl 15 let a pak dva vztahy po 5ti letech.A vše skončilo ,kvuli nevěře.Moje chyba byla,že jsem měl partnery,nejméně o 10 let mladší.Ale odpouštěl jsem,dokud mi nepřetekla trpělivost.Gayové jsou v lásce 100% nestálý a zamilovanost po určíté době vyprchá.Mladí kluci na pevný vztah,nejsou připravený.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
21. 09. 2013 v 22:03Off-line Klucinek  (33/176/75)
No toto téma je dost diskutabilní, ale s přítelem jsme si toto vyjasnili. Pokud by se náhodou někdy něco takového stalo, prostě jednorázovka z blbosti přijít a říct to na rovinu, stalo se mi to a mrzí mě to. Pak jsem ochoten odpustit jelikož ho miluju. Vím že samci jsou lovci, ať si tvrdí kdo chce co chce, a nikdy se nikdo neumí kontrolovat na 100%, ale pokud by to začalo být opakovaně to jest 2x a více chce to jednat na rovinu. Ono nevěra ne vždy musí mít až tak jednostrannou příčinu. I ten druhý partner by měl reagovat pokud se mu dotyčný svěří že se mu něco nelíbí nebo mu něco nevyhovuje. Já osobně se pokusím udělat vše proto aby můj kluk byl spokojený, i když ně vždy to de na 100%, ale pokud je normální tak vidí snahu. A pokud přijde stím že spí s někým jiným z důvodu že se mu prostě líbí tak žádný rozmejšlení nebo další pokusy, ende šlus.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
22. 12. 2013 v 13:17Off-line Chicko  (48/172/74)
Nevěra je normální. K nevěře dochází v jakémkoliv vztahu, je to součast vztahu a života i lkdyž to nevnímáme, ale nesmí se stávat často nebo pravidlem. Pokud ve vztahu obě strany o sebe pořád stojí tak si odpustí a to jich vztah posílí a upevní akurát si to neuvědomujeme nebo to nechceme připustit.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
26. 02. 2014 v 13:11Off-line Fogacer  (55/172/61)
Jsem asi moc starej ale za svůj život jsem poznal tolik různých kluků (pozor neplést si, že jsem s nimi spal!), že zatím jsem nepoznal jediného kdo by alespoň 1x nebyl nevěrný. Chce to mluvit. Ne vždy je na vině jen ten kdo podvedl! Když spolu nemluvíte, ztrácíte společná témata a vycházky spolu vás již přestávají bavit tak je to na spadnutí. Neobhajuji nevěru! naopak, ale asi to pozná každý alespoň jednou. jde o to proč k ní došlo a mluvit spolu. Pokud vám přítel neuteče doslova za jiným klukem na pár dní či déle je tu šance vše napravit.
26. 04. 2014 v 17:51Off-line Kulickyyy  (54/-/-)
No je to tak, já osobně jsem nikdy nikoho nepodvedl a ani to nepotřebuji dělat, když mám chuť na sex a mám partnera a nevidím ho třeba týden tak se radši vyhoním, než abych šel s někým jiným na pár hodin a pak dělat jakoby nic. To není pro mě heh :)
09. 05. 2014 v 13:13Off-line MikeRolly  (24/170/57)
Podle mě je to idividuální. Se svým klukem jsem rok a když ulítnul, přišel, řekl to na rovinu a omlouval se. Bylo mu to líto. A to je hlavní. :)
21. 07. 2014 v 23:25Off-line Romans1  (28/183/65)
tak zase ja to viddim takhle ze muj p***el to presne dela co je tu napsany
15. 08. 2017 v 00:09Off-line Takali  (30/179/68)
Je to hloupost tvrdit že nevěra je normální, děláte z toho běžnou věc ikdyž není :D Máte si najít takového kluka který vás dokáže vždy 100% uspokojit ve všech oblastech aby jste nemuseli hledat nějaké trapné úlety. A rozhodně bych se nikdy s partnerem nebavil o tom, že pokud jednou ulítne tak mu bude odpuštěno protože samec je lovec nebo co to tu kdo plácá :D Jsou to nesmysly, když mám někoho opravdu rád tak neutíkám za jinými a snažím se vztah okořenit s partnerem - když mi tedy příjde stereotypní. Nevěra rozhodně není součást vztahu ! Podporuji věrnost.
15. 08. 2017 v 00:15Off-line Takali  (30/179/68)
Vypadá to, že někteří tu jen našli výmluvy jak obhájit to, že podvedli či podvádějí svého partnera. Nikdy bych nezůstal ve vztahu s tím kdo mě podvedl.
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload