Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 
PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Onload

Gayové v Německu mohou uzavírat manželství a adoptovat děti. Snad se brzy dočkáme i u nás!

V neděli 1. 10. 2017 začal v Německu platit zákon, který umožňuje homosexuálům uzavírat plnohodnotné sňatky a adoptovat děti. Na konci června ho protlačili sociální demokraté, kteří kancléřce Merkelové vzkázali: „Půjdeme do koalice, pouze když schválíte sňatky gayů“.

Se zákonem také souhlasili poslanci Levice, Zelených a podpořili jej také někteří poslanci CDU/CSU Angely Merkelové, ač ona sama hlasovala proti.

Německo je zhruba mezi dvacítkou zemí, které umožňují uzavírat homosexuální manželství. V Česku zatím máme pouze registrované partnerství, na Slovensku bohužel není ani to.

A kdy budou sňatky u nás?

Plnohodnotných sňatků a adopcí bychom se mohli dočkat nejdříve po říjnových volbách, pokud se do parlamentu dostanou strany, které s tím souhlasí. S uzákoněním souhlasí Piráti a Zelení, částečně pak ANO 2011, ČSSD a KSČM

Strany ODS, TOP 09, STAN, KDU-ČSL, Svobodní, SPO, ODA a také SPD Tomia Okamury jsou standardně proti. 

Německo schválilo sňatky homosexuálů a adopci dětí. Gratulujeme!

Milda Šlehofer: Manželství pro všechny. Německo jásá, Česko podřimuje

Němečtí sociální demokraté vzkázali Merkelové: Půjdeme do koalice, pouze když schválíte sňatky gayů!

Titulní foto: © Depositphotos.com/Ruslan117

Onload

16 názorů ke článku

01. 10. 2017 v 17:10Off-line I8051  (53/184/97)
Nekterym buznickam bych nesveril ani kytku v kvetinaci nebo chudinku civavu .. natoz pak dite :-)
Souhlasím - 17   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
01. 10. 2017 v 17:24Off-line Cortisol  (28/171/68)
Což platí i o řadě mladých matek, takže si nevybereš.
Souhlasím - 19   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
01. 10. 2017 v 17:25Off-line I8051  (53/184/97)
Vlastne ano, v tom mas pravdu :-)
01. 10. 2017 v 18:53Off-line JohnnyG  (26/178/84)
Hlavně to že budou povolené adopce neznamená že to dítě dostanou. Údajně je dnes problém adoptovat dítě pro kohokoliv, kdo má doma jakýkoliv problém a občas hledají "dokonalou" rodinu.
01. 10. 2017 v 19:53Off-line Densiel  (26/171/66)
Myslím si, že manželství je potřeba. Registrované partnerství je papír akorát tak vykonání potřeby. Chci, aby až tady nebudu tak aby můj přítel po mně bral důchod, aby jeho máma byla oficiálně moje tchýně, aby to vyřešilo majetek a další věci, které to neřeší.
Souhlasím - 7   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
01. 10. 2017 v 22:39Off-line Alda29  (36/192/90)
Jaromil15: Tak radši nebude mít ani jedno.

Plnohodnotné stejnopohlavní manželství je přece totální kravina, nikdy nebude plnohodnotné, na to by muselo být mezi mužem a ženou.
Registrovaní by ale měli mít větší práva, manželství však nikoliv.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
02. 10. 2017 v 12:26Off-line I8051  (53/184/97)
Tak jinak, ciste z pohledu dospivajiciho decka, kdybyste jim byli .. co by pro vas bylo lepsi?

1. mit dva heteracky rodice, kteri vas maj na salamu, nezajimate je a jste jim na obtiz treba kvuli jejich kariere nebo lenosti, v nicem vas nepodorej a jen resej nutny veci

2. mit dva buzni rodice, kteri vas ve vasem zivote podporujou a jsou vam kdykoli k dispozici a zijou pro vas a vychovavaj vas k tomu, abyste sami pak fungovali? navic kdyz do toho tihle "rodice" jdou, tak to maj poreseny a 100x rozmysleny, tak pro to taky neco delaj

hm? variant 1 je nespocet, viz spousta zdejsich dotazu nactek, co pisou, ze maj doma peklo a trvaly depky ze zivota .. o variante 2, kde by vyvstal nejakej problem, jsem zatim neslysel .. takze argument, ze v buznarodinach deti stradaj je totalni nesmysl z hlavy nekoho, kdo s tim nema zadny zkusenosti a jen fantaziruje

samozrejme dospivajici deti potrebujou nejakou socialni interakci a realnej prehled o zivote, ale te maji vyrazne vic mimo rodinu (skola, konicky, kamosi ...) nez v ty rodine, takze ze by o neco prichazely, je opet nesmysl, naopak jsou pak samostatnejsi a umej si vazit hodnot

ano, mame taky s p***elem 2 synky a vidim i realitu kolem nasich "normalnich" kamaradu, takze z vody fakt nevarim :-)
02. 10. 2017 v 12:35Off-line Alda29  (36/192/90)
Třeba já vyrůstal bez táty a s prarodiči. Podle těchto pravidel je to tragédie, protože jsem neměl mámu i tátu a navíc mě tam "otravovali" ještě další "cizí" lidi. A přesto to bylo fajn, měli mě rádi všichni.
02. 10. 2017 v 12:39Off-line Igni  (36/192/130)
ODS neni standartne proti, tohle ODS (ani snatky ani adopci) nema v programu a co ja vim, maji to jako problematiku, kde kazdy poslanec se rozhodne sam. A cast z nich je pro, cast proti.
02. 10. 2017 v 14:03Off-line Lukino_Luk  (35/180/75)
i8051: Tohle je sice fakt a též říkám, že je blbost argumentovat tím, že by děcko v gay rodině strádalo nějak víc než by mohlo strádat v hetero rodině, ALE (a říká se, že všechno, co je napsaný před ALE, se nepočítá :-)) děcko vychovávané v gay rodině by rozhodně v nějaké míře strádalo ve škole, protože děcka jsou zlí p******ti, kteří by mu jeho dva tatínky každý den předhazovali a pokud by nějací spratci hledali terč pro šikanu, tak to bude právě on, na kterého by se zaměřili.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
02. 10. 2017 v 14:16Off-line I8051  (53/184/97)
Pokud je to tebou ve skole sikanovane decko ve svych nazorech jiste, ma zazemi a sebevedomi vetsi, nez housenka, coz adoptovane deti z valne vetsiny takove jsou jsou, dovede si s uvedenym problemem poradit tak, ze ho to jeste posune dal a blby kecy ma na salamu. Vyzkouseno :-)
02. 10. 2017 v 16:22Off-line Valine  (42/-/-)
Rodina je spousta lidí různých generací a buzny byli vždycky u toho. Bez nás žádná rodina nebude. Tomu já říkám požehnání.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
12. 11. 2020 v 18:16Off-line Kenys  (48/176/72)
Nekerym buznám bych nesvěřil ani kočku, i když je hodně samostatná,pokud budu s někym žít a budu ho chtít zajistit pro případ že by se se mnou něco stalo, se dá zajistit závět, měl bych mít právo rozhodnout komu dám to co vlastnim? Registrace tomu asi moc nepomůže
12. 11. 2020 v 18:33Off-line Alda29  (36/192/90)
Kenys: to je pravda, vím o případu, že jeden gay ubil psa a partnera tak pobil, že ho museli v nemocnici dávat dohromady.
12. 11. 2020 v 18:40Off-line Kenys  (48/176/72)
Alda29 Mě to registrované partnerství na jednu stranu zavání, stačí potkat zmetka, člověk by mohl přijít i o střechu nad hlavou
12. 11. 2020 v 19:48Off-line Alda29  (36/192/90)
Kenys: jj, manželství taky není zrovna jednoduchý právní vztah. Těch povinností, co z toho vyplývají, je docela dost.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
Přihlas se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2024 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload