Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu NaKluky.cz s užitím cookies souhlasíte. Další informace
Zprávy
Aby sis mohl přečíst zprávy, tak se musíš nejprve přihlásit :)
Onload
 

PŘIHLÁŠENÍ

Nemáš ještě svůj účet?

ZAREGISTRUJ SE ZDARMA
Registrace je snadná, rychlá a zdarma!
Zapomněl jsi heslo?
Onload

Otevřený dopis: „Pokud můj registrovaný partner – voják – padne v boji, nemám nárok na nic“, píše Antonín a vyzývá ke změně zákonů

Napsal nám Antonín P., který zákonodárce prosí a žádá o to, aby zákony byly férové i pro gaye a lesby. Pokud by totiž jeho partner – voják – také padl v boji, zůstal by Antonín na okraji a bez právní jistoty.

Přitom stačí změnit jen jedno slovo v zákoně. „Jedním slovíčkem navíc zajistíte rovnocenné zákonné postavení všem vojákům a jejich rodinám,“ píše Antonín, který žije v Ostravě.

„Píši vám ze svého ověřeného emailu, abych se nestal výkřikem do virtuální tmy. Nepočítám se mezi aktivisty a lobbisty a přesto se zajímám o dění v naší zemi. S velkým zármutkem jsem přijal zprávu o úmrtí tří českých vojáků,“ vysvětluje na úvod v dopise. 

Dobrý den dámy a pánové,

jak jsem již předestřel, zajímám se o dění kolem sebe. A protože jsem občanem této země a současně homosexuální orientace, je jaksi přirozené, že se zajímám i o témata související s LGBT problematikou.

Doposud ani jednou jsem neoslovil vás, „ty nahoře“ s jakýmkoli přáním či prosbou. Nyní činím svoji premiéru. Pro tři hrdiny a pro všechny ty, kteří nejsou postaveni před zákonem stejně, nikoli vlastní vinou.

Dovoluji se obrátit na vás všechny, o kterých se domnívám, že máte více možností a pravomocí, zejména pak na své poslance za Ostravu, okres Ostrava-město, na Ministerstvo spravedlnosti, Ministerstvo obrany a na všechny parlamentní strany.

Pátral jsem po zákonech, které upravují vojenskou službu. Dohledal jsem jmenovitě zákon č. 221/1999 Sbírky. V jeho rámci jsem se vyděsil nad paragrafy § 141 a § 142. V obou zmíněných se hovoří o situaci, ve které padne voják a o následném postupu vůči jeho pozůstalé rodině. Mé rozčarování bohužel nerozptýlil ani zákon o registrovaném partnerství č. 115/2006 Sb.

Víte, jsem gay. Na tom dnes již není nic zajímavého. A jsem také občanem České republiky. A mám svoji rodinu, registrovaného partnera. Velmi mne rmoutí stav, ve kterém zákony naší země, konkrétně výše zmíněné paragrafy, explicitně pamatují pouze na manželky vojáků, hrdinů. Víte, já bych byl rád svému muži manželem. A jistě i on mně. Není však legální cesty, jak toto uskutečnit.

Přesto, můj partner by mohl být stejným padlým hrdinou, stejně bránit svobodu a mír. Jeho život je jistě roven životům všech ostatních vojáků, i nevojáků. A navzdory tomu bych se po tragickém úmrtí svého partnera ocitl na okraji, bez právní jistoty. Nikoli proto, že by můj partner – voják – plnil své povinnost jinak nebo byl jiným vojákem. Nikoli. Ocitl bych se ve vakuu jen proto, že můj partner není dle litery onoho zákona mojí manželkou.

Totožná právní ledovka by mne zastihla i v případě přiznání důchodu po zemřelém vojáku – partnerovi. A co víc, v § 142 onoho zákona se ve 3. odstavci objevuje slovo „manželce“, což ovšem vylučuje možnost přiznání důchodu také manželům vojaček z povolání.

Víte, nechci ve vás vyvolat dojem, že za každou cenu bojuji za práva LGBT komunity. Není to tak, ačkoli bych jistě měl mnoho nápadů. V tomto svém psaní vás prosím a žádám, abyste zvážili vložení jednoho slova do výše popsaných paragrafů. Oním slovem myslím „partnera“. Jedním slovíčkem navíc zajistíte rovnocenné zákonné postavení všem vojákům a jejich rodinám. Vždyť přece heterosexuální voják pracuje stejně jako jakýkoli jiný voják. Heterosexuální voják je manželem své ženě stejně jako kterýkoli jiný voják může být partnerem svému muži.

Moc bych si přál, aby moje prosba nezůstala ve složce spam vašich poštovních schránek. Moc bych si přál, abychom my všichni měli stejné postavení před zákony, abychom my všichni bez ohledu na rodinnou situaci mohli být stejnými vojáky se stejnými rodinami.

Za váš čas vám děkuji.

Z Ostravy vás zdraví

Antonín P.

Titulní foto: © Depositphotos.com/coolfonk

Onload

135 názorů ke článku

08. 08. 2018 v 23:13Off-line akri  (52/177/71)
Tento komentář byl smazán redakcí, protože porušoval Podmínky serveru. Je zakázáno používat vulgarismy a urážet ostatní uživatele.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 7  Nahlásit
08. 08. 2018 v 23:29Off-line colombo  (97/192/90)
Myslím, že by to spravila třeba životní pojistka když už chce jeho registrovaný partner z jeho případné smrti těžit.
Souhlasím - 5   •  Nesouhlasím - 14  Nahlásit
08. 08. 2018 v 23:46Off-line Betonica  (33/191/-)
Myslim, ze nejde o tezbu ale o rovne postaveni, kterym se kde kdo v parlaci a jinde ohani... :))
Souhlasím - 14   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
08. 08. 2018 v 23:55Off-line akri  (52/177/71)
Betonico, nemůžou mít rovné postavení jako má žena a muž (voják). Protože co jako pár dají společnosti? Nic.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 16  Nahlásit
08. 08. 2018 v 23:57Off-line akri  (52/177/71)
A vy, administrátoři, s tím mazáním běžte laskavě do někam. Chováte se jako komouši z padesátých let. Nebo si snad myslíte, že lidstvo bude slušnější a morálnější když smáznete pár sprostých slov.

Nebo jsem se snad dotknul manžílka té vojenské manželky?
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 17  Nahlásit
08. 08. 2018 v 23:58Off-line akri  (52/177/71)
Vychcaného manžílka vojenské manželky.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 16  Nahlásit
08. 08. 2018 v 23:59Off-line monre  (23/175/75)
akri: Co dá společnosti heterosexuální pár? :D
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
09. 08. 2018 v 00:03Off-line akri  (52/177/71)
Monre: Děti, milý Monre, děti.
Souhlasím - 3   •  Nesouhlasím - 9  Nahlásit
09. 08. 2018 v 00:04Off-line akri  (52/177/71)
Betonico, tak když jsme si před zákonem všichni rovni můžeme jít třeba žádat takovou imunitu jakou mají poslanci. A ono by se určitě ještě něco našlo.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
09. 08. 2018 v 00:08Off-line monre  (23/175/75)
akri: Argumentovat dětmi je naprostý nesmysl a zvláště v tomto případě. Pokud uvážíme, že by voják padl a měl ženu a tři děcka, tak by z toho stát určitě vyšel dobře... Miluju lidí, co argumentuji klasickou rodinou a zvláště pak dětmi
Souhlasím - 11   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
09. 08. 2018 v 00:08Off-line THX1188  (35/183/90)
Proč je ten akri pořád tak nasranej?
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
09. 08. 2018 v 00:08Off-line akri  (52/177/71)
Nebo třeba chci mít právo na náhrady jako mají poslanci. Nebo chci mít právo na rentu, pokud skončím v zaměstnání. Před zákonem jsme si přece všichni rovni.
09. 08. 2018 v 00:11Off-line akri  (52/177/71)
THX1188: protože je tady Absurdistán.

A došlo na to, že nejdříve jsme chtěli registrobvané partnerství, teď už je nám to málo, tak chceme manželství. A proč vlastně? Že prý kvůli rovným právům? Prdlajs - pro prospěch.
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 8  Nahlásit
09. 08. 2018 v 00:13Off-line akri  (52/177/71)
Monre, tak mi řekni co dá společnosti tento manžel a jeho "manželka"?
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
09. 08. 2018 v 00:16Off-line monre  (23/175/75)
Třeba založí nějaký přiblblý fond, do kterého nalejou x miliónu :D Nevím, čím je společnosti prospěšné dítě, které například nebude schopné dokončit základní školu... :D
Souhlasím - 6   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
09. 08. 2018 v 00:19Off-line THX1188  (35/183/90)
akri: teď sorry, ale já bych fakt chtěl být nevěsta na bílém traktoru...mít muže za muže a být si roven před sebou, sobě i zákonem...nepopírám, že je to spíš...přání.
Souhlasím - 8   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
09. 08. 2018 v 00:20Off-line onlip  (55/182/78)
Nejde o těžení, to bohužel zcela jistě uslyší i rodiny současných obětí. Jde o zcela pochopitelný požadavek, aby pozůstalí nebyli v tak nerovnoprávném postavení.
Autor sice píše o situaci z perspektivy toho, který o partnera přišel, ale může to být opačně - a to by mě trápilo daleko víc. Vojnu mám za sebou, byl jsem 25 let ženatý, mám dvě děti, vím, co to je mít za ně odpovědnost. A jakákoli pojistka riziko spolehlivě nepokryje - zažil jsem řadu případů, kdy pak se samotnou ženskou pojišťovna vyběhla. Ano, autorův návrh plně podporuji.

Že se tu jako první musel nepublikovatelně projevit frustrovaný držitel modré knížky plný nenávisti, považuji za symptomatické a pouze z úcty k mrtvým nebudu na tomto místě komentovat.
09. 08. 2018 v 00:22Off-line akri  (52/177/71)
Monre, něco takového může založit i jednotlivec. To není důvod. Ale co přinesou společnosti důležitého jako pár dva chlapi?
Souhlasím - 2   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
09. 08. 2018 v 00:27Off-line monre  (23/175/75)
Může, to byl jen příklad. Žena taky nepotřebuje muže (myslím manžela), aby měla dítě. V tom případě bychom měli usilovat o zrušení manželství a budeme si tedy všichni rovni?

onlip to napsal moc hezky a nemá cenu tady dál vést konverzaci s člověkem, který už je ve věku, kdy nechce, aby jiní měli možnosti, které on sám neměl
09. 08. 2018 v 00:27Off-line akri  (52/177/71)
THX1188: Tak pokud z toho ještě chcete dělat takovou šaškárnu, tak to už by bylo opravdu vhodné takový zákon nedělat. Maškarádu si můžete udělat i bez složitých změn zákona.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 4  Nahlásit
09. 08. 2018 v 00:27Off-line colombo  (97/192/90)
Jsem zvědav, na co si tu budete stěžovat, až budou stejné zákony pro gay a hetero svazky. To už se tu budou asi řešit jen tolik oblíbené velikosti penisů.
Souhlasím - 4   •  Nesouhlasím - 1  Nahlásit
09. 08. 2018 v 00:30Off-line akri  (52/177/71)
Lipenský, ty se raději ani nevyjadřuj, protože být tou tvou ženou, tak ti zakážu veškerý kontakt s dětmi. Vy, bisexuálové, si snad nakonec ještě myslíte jaké není vaše plus, že jste podvedli své manželky.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
09. 08. 2018 v 00:32Off-line THX1188  (35/183/90)
A zas je nasranej :)
09. 08. 2018 v 00:34Off-line akri  (52/177/71)
Colombo, ano, já chci aby mi pojišťovna zaplatila operaci zvětšení penisu z 18 na 25 i víc tak jako se tranďákům proplácí změna pohlaví. Před zákonem jsme si všichni rovni a já jsem ze svým p***m nespokojen.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 6  Nahlásit
09. 08. 2018 v 00:36Off-line akri  (52/177/71)
THX1188, na to snad mám právo, ne?
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
09. 08. 2018 v 00:37Off-line THX1188  (35/183/90)
Máš!
09. 08. 2018 v 00:44Off-line akri  (52/177/71)
Já jenom, že se začínám stydět za to, že jsem teplý. Když vidím ty průvody a teď si představím jakou maškarádu budete dělat z toho vašeho homomanželského svazku, pokud vám to zákon umožní, tak už teď je mi z toho na blití. Už se ani nedivím heterákům a pobožňákům, že maji takový názor jaký mají. Mít tu možnost a podepsat petici proti, tak to podepíšu i když nejsem ani heterák ani pobožňák.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 10  Nahlásit
09. 08. 2018 v 00:46Off-line akri  (52/177/71)
Betonico, napiš si co chceš. Mně to žíly trhat nebude.
09. 08. 2018 v 07:39Off-line Jiro  (97/-/-)
Milý akri, 50% dětí v čr se rodí mimo manželství. Rodina není nic svatého, či státotcorného. To jsou komunisrické keci které se hodí vymírajícím římským katolíkům. Smyslem rodiny je z hlediska přínosu společnosti chceš-li, což budeme nazýbat z hlediska makroekonomického tvorba hdp - nikolib tedy pracovat, to zbládne každý, ale zadlužit se, tedy tvořit poptávku a platit daně. Rodina- tedy nutnost/ochota (nezůstat u rodičů) investovat do nákladnějšího bydlení, pořizovat hypotéky, půjčky. Platí kumulace kapitálu. Do čeho s jedním příjmem lidé nejdou, se dvěma již ano. Tedy, tvé názory jsou čistě komunistické, jelikož za doby socialismu byl nosným prvjem ekonomiky počet narozenýxh dětí, stejně tak jako to byl parametr vzhledem k pobinné branné moci garantující početnost armády. Tvůj věk tě omlouvá, je zřejmé, že hodnoty v mládí jsi čerpal za minulého režimu a jsou z tebe jasně čitelné. A mimochodem - přírustek obyvatelstva - Afrika, Jižní Amerika.. proatě není parametr blahobytu a budoucnosti společnosti. Běž vítat migranty, ti se do EU cpou v rodinách a to jsou teprve hodnoty... pro stát...
09. 08. 2018 v 09:12Off-line akri  (52/177/71)
Jiro, migranty bych rozhodně nevítal. Já nejsem žádný pošahaný sluníčkář.

Vy prostě chcete aby vám zákon umožnil být legálníma vyžírkama. Pak už jenom stačí uzavřít buz....é manželství a můžete začít vysávat stát.

To, co jsi popsal to nedělají jenom páry, to dělá každý dospělý člověk. Taky jsem se odstěhoval od rodičů, koupil byt apod. K tomu jsem rozhodně manželství nepotřeboval.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 5  Nahlásit
09. 08. 2018 v 10:05Off-line Jiro  (97/-/-)
Akri, já mám 10 pokojovou vilu a dva byty. A nemá to každý. Opak je pravdou tvé řeči. Na hypo při cenách DNEŠNÍCH nemovitostí s jedním platem nedosáhneš, co říkáš není statistický fakt. Rodinu netvoří děri. 60% dětí ve Francii se rodí mimo manželství. Co říkáš, je totalita. Navíc demagogie vůči současnému vývoji nemovitostí, úrokové sazby.
09. 08. 2018 v 10:29Off-line akri  (52/177/71)
Jiro, dobře, pochlubil ses, tak ještě najít nějakého toho manžílka aby mohl všechno zdědit.

Já svůj zámek, tři hrady, šlechtický titul a 120 miliónů na kontě už asi nikomu neodkážu a vůbec mi to žíly netrhá.
09. 08. 2018 v 10:37Off-line Jiro  (97/-/-)
Akari, demagogie hospodské čtverky se žvárem mezi prsty není dialog. Ignoruješ fakta na úkor kopání do lidí, kteří nechtěji být registrování jak auto. Vynechal jsi svůj upachtěně koupený byt, dle tvého věku hádám výprodej z bytového družatba, nebo odprodej bytů rozdaných komančům.
09. 08. 2018 v 10:55Off-line akri  (52/177/71)
Jak jsem říkal: Nejdřív jste chtěli registrované partnerství, teď už manželství. Zcela v duchu českého přísloví "Podej někomu prst, za chvíli bude chtít celou ruku".

Naši zákonodárci mají určitě daleko důležitější věci k řešení než rozmar b*zerantů.
09. 08. 2018 v 11:25Off-line Jiro  (97/-/-)
akri manželství není akt plození dětí, doba se mění, ženy mají volební právo a také jej neměly. A po volebním právu přišla antikoncepce a sexuální revoluce. Průměrný plat je také jinde. Svět byl a je v pohybu. Lidi jako ty smete čas do zapomění. Proč se trápíš dětmi? To řeší institut náhradní matky. Vše tu bude, neboj. :-)
09. 08. 2018 v 11:27Off-line Diamantik  (44/175/85)
akri : Ale co přinesou společnosti důležitého jako pár dva chlapi? Cheš vědět co ? Daně o nic jinýho státu nejde. Děti ?? K čemu ? Ty nic neplatí, navíc se stát o ně musí "postarat", školka, škola ....
Já mám firmu a komu asi připadnou peníze a aktiva když umřu ??? Státu ???? To ne ..... Pokud bych měl reg. partnera taky by nic nedostal.
09. 08. 2018 v 12:13Off-line akri  (52/177/71)
Duiamantik: "Ale co přinesou společnosti důležitého jako pár dva chlapi? Cheš vědět co ? Daně o nic jinýho státu nejde."

Svobodní jako daně neplatí nebo co? Dokonce platí daně větší, protože nemůžou uplatňovat slevu na manžela když žádného nemají. https://finance.idnes.cz/…/viteze.aspx?…

Výhody plynou hlavně pro ty co žijí v manželství. A protože vážně nemůžou bu*eranti mít děti, tak z toho manželství budou mít jenom výhody a stát z toho nebude mít nic.
A pokud umřeš a nebudeš žít v manželství, tak přece svůj majetek můžeš pomocí závěti odkázat komu chceš, případně to můžeš na toho druhého přepsat už za života.
09. 08. 2018 v 12:19Off-line akri  (52/177/71)
Doufám, že pokud bude zavedeno manželství buzen, tak při případném rozvodu vám to soudy zkomplikují zrovna tak jako to kolikrát komplikují heterákům. Když chcete mít rovnoprávnost tak pak ve všem.
09. 08. 2018 v 12:19Off-line akri  (52/177/71)
Jo a nezapomeňte na bu*erantské předmanželské smlouvy.
09. 08. 2018 v 12:20Off-line Jiro  (97/-/-)
Akri, hovoříš hlouposti, dba si dovolí konzumovat dražšší statky. Jedinec kapitál více šetří. Jde o akumulaci kapitálu. jeden méně investuje než dva. Nemáš žádný argument.
09. 08. 2018 v 12:35Off-line akri  (52/177/71)
Jiro, to určitě. Příklad: manželský pár většinou kupuje jednu společnou věc - třeba barák, pračku, ledničku, auto, vaří v jednom hrnci, pere v jedné pračce atd. Zatímco dva svobodní, kteří spolu nežijí musí mít tohle každý zvlášť. A když se jedná třeba o dovolenou, tak manželský pár platí za dva dospělé + děti, zatímco svobodný a bezdětný pár jenom za dva dospělé. navíc rodina s dětmi utrácí za kroužky, za školu i školku atd.

Takže manželský bezdětný pár utratí míň peněz než dva svobodní lidi nežijící spolu, a ti utratí ještě míň peněz než manželský pár s dětmi.

Prostě rodina s dětmi se státu vždycky víc vyplatí než dvě sezdané buzny. tak to bylo a tak to je.

Jste jako malé děcka, které když vidí, že spolužák něco má, tak to chce mít taky.
09. 08. 2018 v 12:37Off-line akri  (52/177/71)
A ten chlap kvůli kterému tady vznikla tahle diskuze chce v případě úmrtí své "manželky" v podstatě prachy jenom za to, že s ní šuk*al.
09. 08. 2018 v 12:41Off-line akri  (52/177/71)
Už si to uvědomte, že jste bu*eranti. Jste jiní než heterosexuálové, a proto máte jiné podmínky. Prostě manželství k životu bu*eranti nepotřebují.
09. 08. 2018 v 12:43Off-line Jiro  (97/-/-)
akri, opravdu zda 2 sady hrnců, nebo jedna a barák k tomu, to asi nemá cenu řešit. A dovolená, kde bětší část obratu zkončí v cílové destinaci. Stát není firma, kdyby byl, tak záže utrácet kapitál v zahraničních dovolených. Opravdu, nemáš argumenty lidské, evropské ani ekonomické. Naštěstí tě odvane čas, z 28 členských státl eu uznává sňatek homosexuálů 16 a číslo roste. Jsi relikt minulosti. Irelevantní.
09. 08. 2018 v 12:50Off-line akri  (52/177/71)
Jenže to nezáleží přímo na EU, ale na těch, které my ve volbách zvolíme. Takže se ještě uvidí koho odvane čas.
09. 08. 2018 v 12:53Off-line akri  (52/177/71)
A z Bible je známé jak dopadla Sodoma a Gomora.
09. 08. 2018 v 13:52Off-line Jiro  (97/-/-)
akri, hlavu vzhůru tuto tvou komedii nikdo nesmazal. Vlastně úspěch, ne? ;-)
09. 08. 2018 v 14:07Off-line akri  (52/177/71)
I kdyby to smazali, tak to, co píšu je pravda a můžeš oponvat jak chceš. A ty to moc dobře víš. Protože jen díky tomu, že heteráci plodí děti jsi tady i ty. A pokud bude zákon, že homosexuálové budou moct uzavírat manželství, tak stejně to bude jenom takové druhořadé nebo podřadné manželství. Vlastně fraška pro uspokojení pár procent obyvatelstva. A v očích většiny se stejně pohled na gaye a lesbičky nezmění. Vlastně to bude vaše Pyrhovo vítězství.
09. 08. 2018 v 14:08Off-line akri  (52/177/71)
Dál se vám budou za zády smát, že si strkáte ptáky nejdříve do (_!_) a pak do huby.
09. 08. 2018 v 14:09Off-line akri  (52/177/71)
Respekt své sexuální orientace nezískáte nikdy.
09. 08. 2018 v 14:48Off-line Jiro  (97/-/-)
akri, myslím, že jsi se kompletně představil, budiž ti požehnáno.
09. 08. 2018 v 14:48Off-line Alda29  (30/192/80)
No jo, akri je typicky ten, který má pos..ný život, tak chce, aby ho měl pos..ný i druhý. Jednoduše heslo "když ne já, tak ani ty". To už asi k nám Čechům patří tahle závist a nepřejícnost, pak se musím dvojnásob stydět, jednak že jsem Čech a taky že jsem buzna, protože nám tím dělá jen ostudu.
09. 08. 2018 v 14:56Off-line Jiro  (97/-/-)
Aldo29, vlastně nám ho je líto, měli by jsme ho pozvat na bukkake aby mu srdce pookřálo
09. 08. 2018 v 15:03Off-line akri  (52/177/71)
Ale já vůbec nemám posra.. život. Já mám absolutně život bezstarostný. Jsem zdravý, mám pěkné zaměstnání, volnou pracovní dobu, dostatek volného času, jezdím si zadara po republice, umím se o sebe postarat a jsem se sebou naprosto spokojený. A když se chci rozčílit tak zajdu třeba sem.
09. 08. 2018 v 15:14Off-line Jiro  (97/-/-)
Aha, řidič, akri, jsi hrdina. Hlavmě se nerozčiluj, platím solidární daň na nízkopříjmové osoby. Aby jsi se mezi ně nezařadil po infarktu. Že jsi nezmínil super rodinu co tě čeká, heh.. znáš to o potrefeném houserovi.
09. 08. 2018 v 15:15Off-line akri  (52/177/71)
Betonico, ale já vím, že mají jiný názor než já. Ale taky když někdo něco napíše, tak jsem zvyklý mu na to odpovědět. Tak ať se se mnou nevybavují a nebudu se já vybavovat s nima. Jak jednoduché. Akorát, že chtějí mít poslední slovo a to já jim nemíním dát (dokud mě to bude bavit).

Mně je dokonce jedno jestli to manželství bude nebo ne. Jen se k tomu chci vyjádřit a říct, co si myslím. Že to někdo není schopný překousnout je už jeho problém.
09. 08. 2018 v 15:17Off-line akri  (52/177/71)
Nebo jsi jako přesvědčený o tom, že je správné to, co si myslíte vy a to, co chcete vy, a druhá strana má držet hubu? No, to snad nemyslíš vážně v naší krásné demokracii?
09. 08. 2018 v 15:18Off-line Jiro  (97/-/-)
Ale to je omyl akri, alespoň mě nevadíš, někdo hraje počítačové hry, někdo akri.
09. 08. 2018 v 15:18Off-line Betonica  (33/191/-)
Myslim, ze nikdo nema nikoho osocovat do d***lu za jeho nazor. Myslim, ze neni dobre nekomu prat Sodomu a Gomoru a myslim, ze je daleko lepsi naslouchat nez se prat o posledni slovo.
09. 08. 2018 v 15:20Off-line akri  (52/177/71)
No, vidíš Betonico, a zase chce chlapec s velkou vilou abych mu něco odpověděl.

Jinak Bible může doporučit, ale nikdo není povinen ji poslouchat. Takže koho si já budu nebo nebudu milovat záleží čistě jenom na mně.
09. 08. 2018 v 15:24Off-line akri  (52/177/71)
On-line akri (52/177/71)
A z Bible je známé jak dopadla Sodoma a Gomora.
Souhlasím • Nesouhlasím Nahlásit

Betonico, zase nikoho ty neosoučuj, že někomu něco přál, protože to není pravda. Já jsme jenom naznačil jak to taky může dopadnout.
09. 08. 2018 v 15:25Off-line akri  (52/177/71)
Jinak dobře Betonico, tak začni naslouchat a přestaň žvanit.
09. 08. 2018 v 15:27Off-line Jiro  (97/-/-)
akri, jak je to s tvou rodinou, kolik těch máš dětí na kterých ti stát vydělává?
09. 08. 2018 v 15:29Off-line Jiro  (97/-/-)
Betonico, wow, milobat se akrim, při tvém vztahu k análku? Juj..
09. 08. 2018 v 15:29Off-line akri  (52/177/71)
Betonico, tak hlavně že mě tady soudíte vy.
09. 08. 2018 v 15:30Off-line Jiro  (97/-/-)
Neee akri, už jsi žádán aby jsi miloval. Jsi náš!
09. 08. 2018 v 15:31Off-line akri  (52/177/71)
Jiro, já děti nemám, ale taky po státu nežádám aby kvůli nějakému mému rozmaru upravoval a dělal nové zákony.
09. 08. 2018 v 15:32Off-line akri  (52/177/71)
nežádám nový zákon jenom proto abych si nepřipadal jako auto, což je naprosto subjektivní pocit jedince.
09. 08. 2018 v 15:33Off-line Jiro  (97/-/-)
akri, já si to myslel, ty si tu řešíš své životní trápení, už tě nechám, je třeba na tebe chlebem, @ a láskou Betonico.
09. 08. 2018 v 15:34Off-line akri  (52/177/71)
Betonico, tak vidíš. Já si můžu taky psát co si myslím. Stejně jako ty. A ktomu patří i to, že pokud si o někom myslím, že je deb*l tak mu to taky řeknu. Nebudu přece někomu lhát.
09. 08. 2018 v 15:36Off-line akri  (52/177/71)
Mně taky někdy někdo v diskuzi napíše třeba, že jsem pič*s jenom proto, že napíšu něco, co se mu nelíbí. Tak ja mu na to napíšu, že je kok*t, tak jsme si kvit a tím naše debata většinou končí.
09. 08. 2018 v 15:38Off-line akri  (52/177/71)
Jiro, můžu tě ujistit, že žádné trápení nemám.
09. 08. 2018 v 15:46Off-line akri  (52/177/71)
No, a no. Je to volání po penězích, je to snaha těžit ze státu. A my, co jsme svobodní vám na to budeme muset přispět z daní stejně jako přispíváme z daní heterosexuálním párům, protože máme větší daně jako oni. Akorát, že oni vlastně nám zajistí další generaci, která se bude zase "starat" o nás, ale vy nám zajistíte akorát tak kulové.
09. 08. 2018 v 15:47Off-line akri  (52/177/71)
Takže, proč vy, kteří opravdu nedáte nic, jenom vezmete, byste měli mít stejné výhody jako ti, co dávají? jenom proto, že jste si usmysleli žít pod jednou střechou a š***t spolu?
09. 08. 2018 v 15:48Off-line Betonica  (33/191/-)
Ale ja taky platim dane. Partner taktez. A vsichni moji LGBT kamaradi pracuji a plati dane. Nejsi jediny, kdo posila statu penize. Podle tveho modelu bych jako gay nemel mit narok na nemocenskou ani na duchod, protoze nemam deti, ktere budou dal pracovat na stat. Je to tak?
09. 08. 2018 v 15:49Off-line akri  (52/177/71)
Vy jste jako ti cikáni se sociálníma dávkama.
09. 08. 2018 v 15:55Off-line akri  (52/177/71)
Betonica (33/191/-)
Ale ja taky platim dane. Partner taktez. A vsichni moji LGBT kamaradi pracuji a plati dane. Nejsi jediny, kdo posila statu penize. Podle tveho modelu bych jako gay nemel mit narok na nemocenskou ani na duchod, protoze nemam deti, ktere budou dal pracovat na stat. Je to tak?

No, jasně že platíš, ale jako sezdaný budeš platit míň a někdo to za tebe bude muset do státní kasy doplácet. Ale ty za to těm občanům nedáš nic.

A nepleť do toho důchod a nemocenskou, protože na to máš nárok i jako svobodný ať už si gay nebo nejsi. To není výsada jenom sezdaných a heterosexuálů.

Promiň, ale ty jsi vážně hloupý, že používáš takové argumenty.
09. 08. 2018 v 15:57Off-line Betonica  (33/191/-)
Ale kdepak min. Sezdani bez deti nemaji zadne slevy na dani, pouze kdyby manzel/ka vydelaval/a do nejake castky, coz ale plati i pro hetero manzele.
09. 08. 2018 v 15:57Off-line akri  (52/177/71)
Tak ještě jednou a stručně: Na důchod a nemocenskou nepotřebuješ oddací list. Kapišto?
09. 08. 2018 v 15:57Off-line Betonica  (33/191/-)
Pardon. Maji slevu na poplatnika, coz ale maji uplne vsichni.
09. 08. 2018 v 15:59Off-line akri  (52/177/71)
Ještě bys nakonech chtěl brát vdovský důchod, ne? Panebože zač ten svět trestáš buznama?
09. 08. 2018 v 16:00Off-line akri  (52/177/71)
Ne, mají slevu na manžela. Kde není manžel - není sleva.
09. 08. 2018 v 16:03Off-line Betonica  (33/191/-)
Ale prosimte! Neni zadna sleva na manzela jen tak. Neferove prekrucujes skutecnost. Slevu na manzela ma ten, jehoz manzel/ka vydelava mene 68.000 Kc rocne, coz je 5.666 Kc mesicne. A ta sleva cini 24.480 Kc rocne. A to bych rekl, ze drtiva vetsina vydelava vic nez 5.666 Kc mesicne, tedy zadna sleva.

Hele, zacinam mit pocit, ze nediskutujes fer, ze se nechces dobrat nejakeho konstruktivniho zaveru.
09. 08. 2018 v 16:05Off-line akri  (52/177/71)
A je to tak, že když jeden z manželů nevydělává, tak ten druhý má slevu. Takže pokud např. manželka je nezaměstnaná tak manžel má slevu. To je u heterosexuálů.

Jenže to by bylo i u homosexuálů, ale je jasné, že v manželství se žena místo práce stará o děti. Zatímco buzna by si místo dětí měla hledat práci, ale když bude sedět doma a brát podporu, její chlap bude mít slevu na dani, tak o to to bude ještě větší zátěž na státní pokladnu.

Takže ty buzny budou pro nic za nic brát prachy od státu.
09. 08. 2018 v 16:07Off-line akri  (52/177/71)
No, vždyť o tom mluvím. Když někdo nepracuje tak asi ten menší příjem než 68 000 má. Ale zatímco ženská se alespoň stará o děcka, tak buzna si v takovém případě válí šunky. Chápeš to už konečně???????????????????????
09. 08. 2018 v 16:08Off-line akri  (52/177/71)
A kde na to ten stát bude brát když už tak je zadlužený až po uši?
09. 08. 2018 v 16:08Off-line Betonica  (33/191/-)
Jak ty uz ted vis, co budou nezamestnani delat... Hele. Koncim s tebou. Ty nechces diskutovat, ty se chces hadat. Na urazky a polopravdy si vyber jinyho diskuzniho partaka. Cau.
09. 08. 2018 v 16:09Off-line akri  (52/177/71)
Každá změna zákonů stojí stát prachy a kvůli vašemu nějakému rozmaru budou zase zbytečně vyvalené peníze.
09. 08. 2018 v 16:10Off-line akri  (52/177/71)
Sbohem.
09. 08. 2018 v 16:14Off-line akri  (52/177/71)
Těm homosexuálům, kteří by chtěli vstoupit do manželství bych dal podmínku, že musí adoptovat alespoň jedno dítě. Byl bych zvědavý kolik z vás by se pak do toho manželství hrnulo.
09. 08. 2018 v 16:31Off-line Alda29  (30/192/80)
Betonica: Se* na něj, ten nás bude pořád jenom urážet a nic kloudnýho stejně nevymyslí.
09. 08. 2018 v 16:36Off-line akri  (52/177/71)
A teď vidím ten nesouhlas ohledně dětí. Jo, to by bylo na vás. Všechny práva, ale povinnosti žádné.
09. 08. 2018 v 17:13Off-line Diamantik  (44/175/85)
Já mám dvě děti, které pokud se toho dožiju budou vydělávat na mě. Kdo bude vydělávat na tebe pokud se dožiješ důchodu ? A kdo tady pak krade sociální dávka od státu ?
09. 08. 2018 v 17:23Off-line akri  (52/177/71)
Diamantik, a kdo bude vydělávat na ty dvě bezdětné sezdané buzny, které budou jako manželé dojit stát už před důchodem? Kdo tomu jednomu pak zaplatí jeho vdovský důchod? No, ty tvoje děcka.

Diamante, než něco napíšeš - zapni mozek.
09. 08. 2018 v 17:25Off-line Diamantik  (44/175/85)
No a co tak budou vydělávat, ale stále je zde otázka kdo bude vydělávat na tvůj důchod ?
09. 08. 2018 v 17:26Off-line Diamantik  (44/175/85)
Zase moje děcka, takže na další buznu
09. 08. 2018 v 17:29Off-line Diamantik  (44/175/85)
Ale do té doby všechny homosexuální sezdané páry budou platit daně na všechny buzny které jsou v důchodu nebo dluhodobě nemocné
a děti nemají. A tím končím diskuzi s AKRI
09. 08. 2018 v 17:31Off-line Diamantik  (44/175/85)
Jelikož jeho IQ je někde mezi tím jak jedno dítě dostane hraču a jelikož on ji nedostal, tak ji nikdo jiný mít nemůže a nesmí.
09. 08. 2018 v 17:31Off-line akri  (52/177/71)
Jo, takže tvoje dvě děcka budou vydělávat na čtyři buzny - tebe, dvě sezdané buzny a mě.

Tedy řeknu ti, to nemají moc dobré vyhlídky.
09. 08. 2018 v 17:32Off-line akri  (52/177/71)
To aby si ty tvoje děcka mákly :)))
09. 08. 2018 v 17:33Off-line Diamantik  (44/175/85)
Nemají a můžeš za to ty, protože budou na tebe muset platit, když žádný děti nemáš. Chudáci moje děti.
09. 08. 2018 v 17:36Off-line akri  (52/177/71)
Vidíš, vidíš, kdyby jsi nepodváděl svoji ženu tím, že sis hrál na heteráka a naflákal jí dvě děcka, tak ty tvoje děti nemusely teď vydělávat na čtyři buzny. To je ten trest Boží. Ale ten Bůh měl potrestat tebe, holt, i Bůh se někdy zmýlí.
09. 08. 2018 v 17:36Off-line Diamantik  (44/175/85)
A co chudáci hetrosexuální páry kteří nemohou mít dětí ??? Postřílet rovnou nebo co s nimi ???? Ježíš vždyt oni si můžou odpočítat dávku na mažela/ku a nemají děti !!!!! Fakt tady přestává rozum stát a místo něj nastupuje kupa sraček.
09. 08. 2018 v 17:38Off-line Diamantik  (44/175/85)
To co jsem dělal já nebo dělám popř. dělat dudu do toho je ti uplný hov*o.
09. 08. 2018 v 17:39Off-line akri  (52/177/71)
Ale nikdo (nejspíš) nevstupuje už předem do manželství s tím, že nemůže mít děti. Do toho tak budou vstupovat buzny. Mícháš jablka s hruškama a máš z toho, fakt, pořádnou kupu sraček.
09. 08. 2018 v 17:40Off-line Diamantik  (44/175/85)
Homosexuální páry podle tebe vstupují do maželství s tím že nemůžou mít děti ????
09. 08. 2018 v 17:47Off-line akri  (52/177/71)
No, a můžou? Biologicky nemůžou. Tedy až na takové paka, jako jsi ty, co se dříve nechala uvrtat do manželství s ženskou. Ale adopce homosexuálníma párama není u nás povolená, takže děti tímto způsobem žádná z buzen nedostane. Nějaká náhradní matka? No, kvůli takovému nízkému procentu buzen, které si tohle umíní, pokud na to budou mít prachy a dobrovolnice, dělat nové zákony? To by už sami ti naši poslanci museli být padlí na hlavu aby si se zákonem o svatbách teplých dali práci.
09. 08. 2018 v 17:48Off-line Diamantik  (44/175/85)
Konečně jsi to napsal sám , kvůli takovému nizkému procentu buzen, takže stáít vlastně pár homosexuálníma manželstvíma o nic nepříjde:děkuji a s Bohem :)
09. 08. 2018 v 17:51Off-line akri  (52/177/71)
Tím nízkým procentem buzen ale bylo míněno to procento, které si usmyslí mít děti pomocí náhradní matky. A co ty ostatní buzny, které děti mít nechtějí, ale chtějí být manželé? Těch je daleko víc.

Čti pořádně a zapínej mozek, vo*e.
09. 08. 2018 v 19:17Off-line glg63  (55/187/100)
Není třeba urážet ,,akri,, když si přečtete vše co vypustil za komentáře , tak zjistíte ,že se uráží sám sebe , protože vše je přece myšleno jinak než je napsáno.
09. 08. 2018 v 19:21Off-line Alda29  (30/192/80)
Diamantik: ten primitiv chtěl asi říct, že žádný hetero pár se nevezme, když budou předem vědět, že nemůžou mít děti.
09. 08. 2018 v 19:36Off-line akri  (52/177/71)
Pro budoucí homonovomanžele :)))) https://ekonomika.idnes.cz/…onomika.aspx?…
09. 08. 2018 v 20:52Off-line Cathode  (32/-/-)
ty si myslíš, že si sežral šalamounovo bobek co?!! seš jenom zakomplexovaná, ubohá hysterka a hovadskej KŘUPAN k tomu ( a to pomíjim ještě demagogii kterou tu bleješ!!). Jde o fundamentální věc - zajistit rovná práva ( a tím pádem i povinnosti a výhody ) všem lidem !! Pokud chce někdo tvrdit, že žijeme v právním státě ( a zde raději pomineme myriády lidí, kteří se tím velmi rádi a často ohánějí, stejně jako stát samotný..) pak je povinností každého takového státu starat se o své občany a zajistit jim spravedlnost !! Nebo chceš nakonec otevřeně tvrdit, že GLBT lidi nemají stejná práva jako heteronormativní většina??!! Žeby jsme ustrnuli principově na úrovni apartheidu?? ANO??!! Laskavě přestaň přirovnávat GLBT lidi k parazitům jako jsou ty černý držky, který pracovat nechtěj a nebudou!! (ano, tím jsou myšlena ta procenta, která jsou suverénně na sociálce protože to tak chtějí!!) Jinak tvoje vidění (nebo je to spíš slepota?!!) je hustě zvrácený a pokroucený. Ty seš stopro Kradouskovo kůň!!! Taková vražedně pragmatická, asociální hyena bez špetky empatie nebo skrupulí!! Vzhůru do parlamentu Vávro - tam se ty tvoje teorie, co se ti líhnou v tvym zvrácenym mozku stoprocentně chytěj XD. Kdybych nevěděl co je to trolling tak bych tu tvojí "aktivitu" (což je jenom honění si tvýho přebujelýho ega) považoval právě za to ale ty seš opravdu jenom rozdurděná dámička, která je nasraná, že nikdy nic podobnýho neměla!! Ujel ti vlak a tak se prostě a jednoduše vztekáš na celej svět - takovej štěkající voříšek XD
09. 08. 2018 v 22:39Off-line Bdt754  (19/170/75)
Má držet hubu a být vůbec rád za to že nejde za homosexualitu sedět do vězení a ne ještě pořád obtěžovat společnost takovými požadavky...
09. 08. 2018 v 22:53Off-line akri  (52/177/71)
Cathode, tak teď jsem si poprskal monitor :))
09. 08. 2018 v 22:55Off-line akri  (52/177/71)
Bdt754: Přesně tak, mají svobodu a práva o kterých se jim před rokem 89 ani nesnilo a najednou jim to je zase málo.
Souhlasím - 1   •  Nesouhlasím - 2  Nahlásit
10. 08. 2018 v 03:10Off-line stansan  (68/-/-)
Číst odpovědi mnohých autorů kteří zde odpovídají je něco co normálního a slušného člověka dostávají snad so jiné doby ale i do konce do jiného staletí .Kde proboha tihle písalkové žijí v dnešní době jsme snad v 21 století.To co jsem si přečetl jako odpovědi na jeden názor mladého člověka o vztahu který vyslovil a právech které by chtěl aby platili pro všechny je z cela normální a legitimní.Bohužel ti co zde odpovídají na dané téma nemají jak je vydět ani ánunk o co zde vůbec jde .Nejde zde o jednotlivce ale o desítky ,stovky ale jistě o tisíce lidí kteří by to uvítali.Mnozí písalkové kteří zde vyjádřují svůj opovržený názor ani snad netuší že v jejijich rodinách přímo či nepřímo žije mnoho z těch které tak hanlivě napadají , hanobý a zatracují pro jejich odlišnost.Někdo je musel ztvořit oni nepřišly někde z hůry ale oni se narodili z normálního vztahu což znamená že se narodili a to z normálního vztahu muž a žena což znamená z heterosexuálního vztahu což znamená že ne bůh a nebo jiné nadpřirozené bytosti .Jen hlupáci si myslí opak.Nechci a nemám v úmyslu zde někoho napadat a už vůbe ne někoho urážet za jiný názor jen proto že si asi nevidí ani na špičku nosu a neudělají si pořádek ve vlastních řadách.V mnohých rodinách mají to na co zde třeba poukazují a to myslím že mají ve svích rodinách homosexulní nebo lezbické děti.Velmi rádbych chtěl vidět jejich reakci na to až by jim zdělili tuto skutečnost .
Omlouvám se že jsem to nenapsal tak jak bych chtěl a podle toho jak to skutečně bych spíš napsal pro jednotlivé pisály kterým bych přál aby aspoň jedno dítě měli stajného ražení
10. 08. 2018 v 09:07Off-line Cathode  (32/-/-)
prej poprskal monitor - ty prskáš pořád jako vzteklej ušňafanej vesnickej voříšek ty tragédko XD . Prej najednou zase málo - kdyby toho úsilí nebylo neměli bychom žádný ty zvrácená kreaturo!!! A ty bys byl zrovna jeden z prvních, který by umučili a zabili ty vemeno!! nmebo jak si myslíš že by to asi skončilo, kdyby společnost jela majoritně dle tvejch i***tskejch homofobních názorů hmm?!! NIKDO Z GLBT LIDÍ NENI ŽÁDNEJ ODPAD NEBO MÉNĚPRÁVNÝ JEDINEC!!!! A čim dřív to pochopíš (pokud vůbec) tim líp pro všechny!! Schválně, pročpak asi v jinejch státech tohle dávno mají pořešený??!! hmm?!! já ti to povim protože to neni taková banda zavšivenejch zmetků (a nedej se mást napsal bych zm... ale nejsem křupan jako ty!!) s předpotopníma názorama a líný k***y jako je část našich poslanců!! Porád srovnáváš s 89 - už dávno něžijeme v totalitě!!! tak se prober bobánku!!! Sere tě, žes musel držet hubu a krok a schovávat se a protože tenhle právní krok by znamenal majoritní veřejné přijetí celou společností a plné zrovnoprávnění, moment kdy bychom mohli projevovat náklonnost a lásku bez obav z toho, že někdo bude mít hemzy nebo po nás házet nechutnym, nenávistnym pohledem.. a protože tobě se toho nedostalo tak hysterčíš a plácáš si tady játrama!! UBOŽÁKU!!!!!!!!!!!!!
10. 08. 2018 v 09:08Off-line Cathode  (32/-/-)
á propós rozhodně nebudeš mít poslední slovo!! tkový i***ty jako si ty si dávám ke sváče XD
10. 08. 2018 v 12:33Off-line akri  (52/177/71)
Tak dobrou chuť, humoristo :)))
10. 08. 2018 v 12:35Off-line akri  (52/177/71)
Tady už jsem si svoje řekl, tak jdu o diskuzi dál. Měj se, blbče!
10. 08. 2018 v 16:35Off-line Cathode  (32/-/-)
no kvůli tobě jí rozhodně neztratim ty tragédko!! a b***c seš ty když posíláš zprávy a pak hned dotyčnýho adresáta blokuješ ty vemeno nablblý.. a jen zdrhej.. nanic víc totiž nemáš ty zbabělá kreaturo XD
10. 08. 2018 v 18:10Off-line i8051  (47/184/97)
Ja bych poslal Akriho s vojakama do boje jako prirucni zbran, rekl bych, ze ucinnost bude vysoka .. :-)
11. 08. 2018 v 05:07Off-line StanleyZrpo  (23/-/-)
Tenhle člověk to jasně nemá v hlavě srovnané... Divím se, že se s ním ještě někdo tady bavil... Je to hloupej a osamělej člověk, kterej (jak už tu nejednou zaznělo) je uraženej, že jemu vlak ujel... je mi sice něco přes 20 ale takovýhle hovna jsem slyšel naposledy u debaty v pořadu moderoveným Jílkovou kdy se tam probíralo zda by měla mít žena možnost mít dítěm když je sama... Prostě komunismus... ne děkuji.... nikoho však nezajímalo, že to dítě v dětcáku by se furt mělo líp u stejnopohlavního páru... Furt jen tradiční rodina a názory sem, a tradiční rodina a názory tam... Když už jsme u tý rovnoprávnosti tak, kamarád vyslovil jednu myšlenku, která není úplně k zahození, řekl totiž, že by nám mělo zůstat oficiálně registrované partnerství s tím, že bychom měli stejná práva, jako manželství, nicméně oficialně svazek manželský by se uzavíral pouze u tradičního páru, tak by se teoreticky vlk nažral a koza zůstala celá.
11. 08. 2018 v 07:11Off-line Cathode  (32/-/-)
amen bratře
11. 08. 2018 v 12:39Off-line akri  (52/177/71)
StaleyPro, no vidíš, a přesně tohle já mám na mysli - registrované partnerství a možnost adopce dětí homosexuálními páry, protože opravdu je lepší když má dítě dva rodiče třeba i stejného pohlaví než děcák.

Sám jsem tady napsal, že pokud by mělo být uzákoněné manželství homosexuálů, tak jedině s tou podmínkou, že adoptují dítě. Tím pádem by tu musely být dva nové zákony. Ale jenom manželství pro dvě osoby stejného pohlaví bez dítěte je zákon zbytečný. Homosexuálové mají registrované partnerství a v takové situaci jako je teď (bez zákona o adopci) jim to musí stačit. nemůžou využívat něco, co využívají heterosexuálové aniž by za to státu něco dali, v tomto případě dítě nebo výchovu adoptovaného dítěte.
11. 08. 2018 v 12:41Off-line akri  (52/177/71)
A ti, co o mně něco tady ví, ne jenom blbé kecy o mé osamělosti, zapšklosti a ujetí vlaku, tak ví, že jsem vždycky byl pro adopci dětí homosexuálními páry.

A už opravdu o tom víc nemíním diskutovat s nějakýma buznovskýma fanatikama.
11. 08. 2018 v 16:00Off-line Cathode  (32/-/-)
takže zase lež.. ty si do toho svýho smradlavýho kanálu fakt nevidíš!! najednou souhlas.. najednou.. to ke tak průhledný, tak neuvěřitelně trapný.. prostě ses seknul jako prase a teď ti nezbejvá než couvat a přiznat barvu.. HEHE
11. 08. 2018 v 16:51Off-line akri  (52/177/71)
Tady si to můžeš přečíst, že jsem pro adopci dětí homosexuálními páry. A jinak už mi můžeš akorát tak políbit prd*l.

https://www.nakluky.cz/…te-mit-deti/
11. 08. 2018 v 17:21Off-line akri  (52/177/71)
Téma: Jste pro zavedení adopcí dětí homosexuálními páry?


22. 01. 2015 v 12:24Off-line akri (52/177/71)
Jsem pro. Lepší dva chlapi nebo ženské, které mají to dítě rádi a dají mu to nejlepší (samozřejmě mluvím o normálních homosexuálních lidech, ne o úchylných pedofilech). Za sebe můžu říct, že nikdy jsem dítě nechtěl a nechci, to raději deset koček. Když ale vidím Rickyho Martina s jeho dvojčaty, tak se vždycky tak nějak "maminkovsky" rozněžním :))) Takže podle mě pokud někdo po dítěti touží, a může mu k němu pomoct adopce, tak by měl mít právo dítě adoptovat. A měl by ho pak naučit jak se bránit před blbými lidmi.
Souhlasím • Nesouhlasím Nahlásit

https://www.nakluky.cz/poradna/hledat/?…
11. 08. 2018 v 17:22Off-line akri  (52/177/71)
A pod tímto článkem jsem napsal:

Off-line akri (52/177/71)
Těm homosexuálům, kteří by chtěli vstoupit do manželství bych dal podmínku, že musí adoptovat alespoň jedno dítě. Byl bych zvědavý kolik z vás by se pak do toho manželství hrnulo.
Souhlasím • Nesouhlasím - 5 Nahlásit
11. 08. 2018 v 18:11Off-line Cathode  (32/-/-)
přesně jak sem napsal - couváš.. a takovýho vemena jako seš ty bych se ani klackem nedotknul!! Spíš bych tě s nim bácnul do tý tvý dutý skořápky!! aby se ti tam rozsvítilo.. a ty se můžeš jít vysalutovat kuní ksichte XD
11. 08. 2018 v 18:16Off-line akri  (52/177/71)
Jak jsem napsal:

registrované partnerství - ano
adopce - ano
manželství - ne

A necouvám. To je možná tvůj způsob, ale můj ne.

Sbohem, ty zamindrákovaná nulo.
11. 08. 2018 v 18:33Off-line Cathode  (32/-/-)
kokokokodák - kvokáš jako slepice!! ty zvrácená kreaturo. Si myslíš, že seš king jenže to ses fatálně spletl!! Ty tvoje sbohem jsou tak trapácký a falešný že to snad ani víc nejde.. Mindráky máš no a hustý ale neboj - na mě projekce nefunguje XD tě sere jaká seš trapná nula o kterou nikdo nemá zájem, tak se cpeš kde můžeš snažíš se o trolling ale protože ani to ti nejde tak tě dycky vypráskaj ale protože seš navíc sebemrskačskej úchyla tak dolejzáš znova znova pro další vejprask a alepoň tuhle pokroucenou formu pozornosti.. XD fakt tristní.. ale jen dál chudáčku, jen se ukaž v plnejch barvách křupana, kterym seš..
12. 08. 2018 v 08:58Off-line StanleyZrpo  (23/-/-)
akri ty si vážně nevidíš do huby... jak by řekl můj češtinář ze střední: "P*del by mohla tvojí hubě závidět, co zní leze za sr*čky..."
Přihlaš se a okomentuj článek. Ještě nemáš svůj účet? Zaregistruj se.
Onload
Načítám...
Onload
Onload
OnloadOnload
Copyright 2011–2018 NaKluky.cz, všechna práva vyhrazena, ISSN 1805-0506
Onload